Storlek? vad föredras?

drrrtyboi

Ny medlem
Kön
Man
Finns säkert 100003403 trådar med samma fråga, men jag måste bara få svar.. kan inte hitta någon annan tråd, letat som ett djur, ni borde fixa en sökmotor eller något..

hur stor kuk föredrar ni tjejer? längd & omkrets? tjocklek eller längd som är viktigast? storlek eller teknik som är viktigast? tack
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
inte för stor, eller för liten. tjockleken är något viktigare än längden, men framförallt är det ju teknik & omtanke som gör en kille till en bra sexpartner.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Teknik är viktigast.....och fantasi.
Härligt förspel, kemi och bra knip muskler, då spelar inte storleken någon roll!
:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Finns säkert 100003403 trådar med samma fråga, men jag måste bara få svar.. kan inte hitta någon annan tråd, letat som ett djur, ni borde fixa en sökmotor eller något..

hur stor kuk föredrar ni tjejer? längd & omkrets? tjocklek eller längd som är viktigast? storlek eller teknik som är viktigast? tack

Du har säkeret helt rätt när det gäller hur många trådar det finns om den här frågan - och det beror förmodligen på att "svaret" är lika med antalet tjejer som svarar.
Jag vill inte ha för stor kuk - det gör ont. En av mina bästa älskare hade verkligen komplex för att hans kuk var för liten. Vi brukade skämta om "pincett och sockerbit" för att locka fram den. Men - som han kunde använda det han hade:p:p:p
 

totte

Medlem
Kön
Man
Jag är ju inte tjej, men som "mottagande" man måste jag säga att storleken inte är så jävla viktig.

Självklart är det häftigt med stora kukar och de är upphetsande rent visuellt, men rent praktiskt funkar de allra flesta utmärkt... :cool:

Det brukar heta att som man frågar får man svar, och frågar du om tjejer/killar föredrar en stor kuk säger de för det mesta "ja". Så enkelt är det.

Jag är själv en size queen och älskar stooora kukar, men inte fan skulle jag sparka en kille ur sängen för att han var för liten om det hade gått så långt... Sexighet består inte bara av antalet centimeter! Intelligens, vackra ögon och en vältränad kropp är några saker som kan få igång de flesta. Om sedan kuken är stor är det en bonus. :D
 
Toppen