Storlek

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Bamse-Mannen skapade ju en tråd om penisstorlek, så då gör jag en om bröststorlek. :D

(Har använt dina frågor som grund, hoppas det är okej!)

Tjejer:
1. Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
2. Är du nöjd med dina bröst?
3. Skulle du vilja ha större eller mindre bröst?
4. Har någon kille någon gång sagt att du har för små eller för stora bröst? Vad i sådana fall?
5. Tror du storleken spelar någon roll?

Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
Nej , inte för mig.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Svårt att veta omkrets på bröst , men vaför inte en handfull...

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Dom kan vara hur små som helst för mig , så länge man i af ser att det är bröst.

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
Dom får ju inte vara jättestora på en liten tunn tjej , då "passar" det ju inte...

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA) eller stora bröst (DD)?
AA

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Nej




Some play hard to get , I play hard to want
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
1. Spelar storleken någon roll?
Dom ska inte vara för små och inte för stora heller.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
B-kupa och CD-kupa är lagomt stora

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Vid B-kupa drar jag min nedre gräns. (man är ju ingen pedofil)

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
D-kupa går an men helst inte större

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
Hellre för stora än fär små

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Enkel match. Storleken har ingen betydelse. Det är inte brösten man blir kär i.

Onanera Mera
 

SOLO

Medlem
1. Spelar storleken någon roll?

Att titta på ute med kläder så är det klart att störst syns mest, men när det gäller flickvän så föredrar iaf jag mindre bröst. Men det är absolut inget viktigt eller på nåt sätt avgörande. Om nu penisens storlek saknar betydelse så gör bröstens det i högsta grad.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?

Trivs bra med b-kupor.

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?

Om det inte går att greppa alls så känns det ju lite flickaktigt.

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?

Nackdelen med typ e-kupa är att det blir ett väldans häng framöver. Plus ev ryggbesvär. Så d-kupa typ.

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?

DEN var klurig! Hm... AA får det bli!

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?

Inte det minsta!


Master Bate!
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
1. Spelar storleken någon roll?
Nej men helt platt är ju lite tråkigt..

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Vet inte.. c kupa räcker absolut.. B duger bra också..

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Hellre b kupa än a kupa men bröst är bröst och bröst är underbar oavsett storlek..

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
Personligen föredrar jag upp till c men klart jag skulle gilla större bröst också..


5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
AA-kupa

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Nej det gör det inte.. alla bröst är härliga.
 

Jonne

Ny medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?

Ja, när man ska titta på dem.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?

C, D-kupa.

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?

B-kupa.

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?

Över DD är det för stort.

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?

Stora.

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?

Nej, absolut inte, men jag skulle inte kunna låta bli att titta på flickor med stora bröst på stan tex.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
[red]Personligen älskar jag stora bröst.[/red]
2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
[red] Det skall vara minst c-kupa. Men överdrivet stora ser löjligt ut.[/red]
3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
[red] Som jag skrev tidigare så älskar jag stora bröst. Jag tänder mer på stora bröst på en p-rulle t.ex.[/red]
4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara?Kupstorlek, omkrets?
[red]Som sagt löjligt stora bröst är inget upphetsande. De skall vara naturliga. Fyllda gör inget.[/red]
5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
[red]Hmmm.. där ställde du mig på pottkanten. Men jag tror nog att jag valt dd-kupa :D[/red]
6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
[red]SJÄLVKLART!! Nej skämt åt sido så är det mäniskan och personen i sig som är det viktigaste[/red]
 

Kewko

Ny medlem
Kön
Man
Kille:
1. Spelar storleken någon roll?
Nej, inte det minsta. Eller ja, inte allt för stora. Jag har varit kär i en tjej med nästan inga bröst alls, och hon är 16.
2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
B är lagom tycker jag, max C, men allt mellan A och C är perfekt, men som sagt det spelar ingen större roll.
3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Finns ingen gräns, läs svaret på fråga 1.
4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
Små bröst
6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Nej, absolut inte :)
 

fenderbender

Ny medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll? Om jag är kär i tjejen i fråga så är storleken helt ointressant. Ibland kan stora bröst dock vara sexigt, "bara för att".
2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)? Jag tycker att B-kupa är rätt lagom, men det beror på tjejen. Nyckelordet är symmetri.
3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)? A-kupa funkar för mig...
4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets? D-kupa kan vara sexigt ibland på rätt tjej, men större än så känns för stort.
5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)? Det skulle bli AA-kupa.
6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll? Absolut inte!
 

jonte_1234

Ny medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
Ja, lite grann

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
C kupa brukar vara riktigt fint, men även större. Mkt beror också på hur brösten ser ut; jag föredrar mindre fasta bröst framför större slappa/formlösa.

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Så länge det faktiskt finns bröst så går det bra :)
Ofta hör ju oxo små bröst ihop med små kroppar som ofta har andra attribut som man gillar, såsom fasta rumpor ;)

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
Hmm, har aldrig "träffat" någon med jättestora bröst, men ofta fantiserat... Så tills dess att jag motbevisats säger jag att det inte finns någon övre gräns...

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
DD tror jag, men det är inget självklart val.

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Förhoppningsvis älskar jag inte tjejen ifråga pga brösten, så nope. Kärleken är större än brösten, oavsett deras storlek...

to live is to die
 

robert_eri

Medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
Inte nån större roll....
2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
jag skulle nog säga att den perfekta storleken är d-kupa
3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
A-kupa
4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
Kan nog inte sätta någon övre gräns. stora bröst är fint...
5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
Jag skulle nog välja stora
6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Absolut inte
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
1. Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
C, ca 78 cm

2. Är du nöjd med dina bröst?
Aah dom e mina älsklingar :p

3. Skulle du vilja ha större eller mindre bröst?
Absolut inte större, tycker dom e bra som dom e, lite ivägen ibland men det får man stå ut med.

4. Har någon kille någon gång sagt att du har för små eller för stora bröst? Vad i sådana fall?
Nä faktiskt inte

5. Tror du storleken spelar någon roll?

Då får man ju fråga sig spelar nån roll för vadå?

Suger för pengar
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
Klart den gör, om inte annat för tjejen själv.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
B, 75. Gissar lit vilt på omkretsen :).

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
A-, 80. Får vara, det är vad man föredrar som gäller antar jag?

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
C, ?.

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
AA, jag både föredrar lite nättare bröst och så skulle kvinann med DD om proportionerna stämmer inte gå så bra till min egen kroppsstorlek.

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Delade närmare sex år av mitt liv med en tjej med knappt A-kupa så jag kan säga absolut inte. Har dock full förståelse för varför det spelade så stor roll för henne, det är hårt med saker som stör självförtroendet och som man inte själv rår över. Det är också hårt att stå bredvid den man älskar då, men ärlighet och uppskattning är väl det bästa man kan ge.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
ppnswede: Skulle du vilja vara så vänlig att sluta posta nakenbilder helt omotiverat. Har inget emot lite hud då och då, men inte när jag inte bett om det. Det blir dessutom lite omöjligt att besöka forumet diskret i möblerade rum.

Om jag är ensam om att tycka detta ber jag om ursäkt och biter ihop.
 
G

Guest

Gäst
1. Spelar storleken någon roll?
Nej, om något är det formen som är viktig.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Alla storlekar, se ovan.

3, Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Hur små som helst

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
Inte så stora att det ser helt oproportionerligt ut. (porrbrudar med silikon..)

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
AA.

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
Nej, definitivt inte.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Flow242

ppnswede: Skulle du vilja vara så vänlig att sluta posta nakenbilder helt omotiverat. Har inget emot lite hud då och då, men inte när jag inte bett om det. Det blir dessutom lite omöjligt att besöka forumet diskret i möblerade rum.

Om jag är ensam om att tycka detta ber jag om ursäkt och biter ihop.

Jag håller med fullständigt. Typ nu stod mamma precis bredvid mig och denna bilden kommer upp, som tur är var hon vänd på ett annat håll. Posta inte sånna bilder utan förvarning

Suger för pengar
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Killar:
1. Spelar storleken någon roll?
Självfallet, förstår inte hur man kan anse annat. Frågan är på vilket vis det skulle spela roll, frågan är inte så väldigt specificerad, eller hur? Fotbollar spelar också roll, men om de skulle få mig att älska min flickvän mindre... nej :)
Samma sak med bröst. Stora bröst har sina egenskaper, små bröst har sina - att de bara har egenskaper (som allt annat i världen) gör att de spelar någon slags roll.

När de INTE spelar någon DIREKT avgörande roll?
När jag tittar på tv... när jag äter... omöjlig fråga

Vad kan vara intressant att anknyta bröstens betydelse till? När man raggar? När man har sex? Huruvida man attraheras av någon?
När man raggar och huruvida man attraheras av någon, där spelar så klart brösten roll på så vis att de helst ska matcha "mina" favoriter. Tycker jag om stora bröst så är det bra med stora bröst, tycker jag om små bröst så är det bra med små bröst.
När man har sex så kan det ju vara kul att leka med lite större bröst (inte gigantiska meloner, dock), men det är inget som avgör om jag tänker tacka ja eller nej till sex.

Allt som allt är bröst bara en liten del av helheten. Allting är subjektivt, så självklart spelar bröstens storlek roll på många olika sätt, men på minst lika många sätt spelar den ingen som helst roll. Det är en konstig och svårsvarad fråga. Det uppenbara svaret är självfallet "Ja" eftersom de bara finns och tar upp plats i tidsrymden, men ska man ha ut något vettigt svar av det hela så måste frågan först modifieras, specificeras.

2. Vad är lagom storlek? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
"En handfull" är ett bra mått, tycker jag. "Lagom" är ett annat bra mått :)
De ska inte vara för stora, inte för små.

3. Vad tycker du gränsen går för hur små brösten får vara? Kupstorlek, omkrets (över brösten)?
Visste inte att brösten lever under hot...
De får vara hur stora som helst, och de behöver inte finnas alls, om de så vill. Återigen får man specificera frågan till vad bröstens hypotetiska syfte skulle vara, om de nu inte får överstiga någon viss storlek. Ska de bara vara en del av människokroppen så spelar det ingen roll hur stora de är. Ska de egenbröstigt simma över Atlanten så kan de ju vara en fördel om de är så stora som möjligt - då kan man tänka sig att de inte får vara mindre än 2 kilometer i omkrets.

De FÅR alltså vara hur små som helst, men jag föredrar som sagt om jag kan fylla handen med ett bröst. Lite mindre än så är fortfarande jättetrevligt, men när de närmar sig obefintligheten så blir jag inte längre attraherad av dem. Det är inget fel på dem, och jag skulle inte sälja min fru om hon hade så små bröst, men det är inget jag får härdsmälta av.

4. Vad tycker du gränsen går för hur stora brösten får vara? Kupstorlek, omkrets?
"Svar 3" +:

Kan jag inte längre få grepp om bröstet så kan det kännas lite för mycket... överväldigande och inte särskilt roligt att leka med. Lite större bröst är fortfarande ok, dock, men när de blir sådär STORA att man, inte ens när man sträcker ut fingrarna så gott det går, kan få någon hållhake på dem då går det över till direkt motbjudande för min del. Fullkomlig avsaknad på attraktion och direkt löjligt, skrattretande.

5. Om du var tvungen att välja, vad skulle du välja? Små bröst (AA-kupa) eller stora bröst (DD-kupa)?
Små bröst.

6. Om du älskar tjejen i fråga, spelar storleken då någon roll?
"Svar 1" +:

Det skulle inte få mig att välja hennes tråkigare, dummare, men "välbystade" kompis istället. Jag älskar tjejen i frågas personlighet, jag attraheras bara fysiskt av hennes utseende. Hm... det lät klantigt :) Kontentan är i alla fall att det är personligheten jag förälskar mig i, inte brösten. Utsidan lockar primärt, insidan får mig att stanna och må bra.
 
Toppen