Storlek

jehovas

Ny medlem
Kön
Man
hej har ett problem. min penis är lika grov som en snusdosa, längden är 18.8cm, har träffat en del tjejer, men dom har varit för trånga, för ett tag sedan var jag tillsammans med en tjej, jag finger onanerade henne ett par gånger och kom då fram till att man bara fick in 1 finger, så när vi skulle ha sex, så avböjde jag det hela, köpte en sådan där fleshlight nu i veckan men den va oxo för trång, så jag fick klippa upp "mynningen", vad ska man göra egenteligen, finns det någon medecin man kan ta eller kan man operera, väldigt tacksam för svar jag är 17/6 år gammal.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Jag fattar inget. Jag snusar inte, men för mig har en snusdosa en helt annan form än vårt ädla organ. Vad är din ålder sa du?
 

tuben

Ny medlem
Kön
Man
Han menar att han har samma omkrets eller diameter som en snusdosa.
En riktigt grov rackare alltså.
Vafan, det finns tjejer som klarar mycket, typ hela knytnävar och sånt. :)
Gäller bara att hitta dom.
Ändra inte på dig, det finns alltid nån som passar just dig!
 

cumhotshot

Medlem
Kön
Man
hej har ett problem. min penis är lika grov som en snusdosa, längden är 18.8cm, har träffat en del tjejer, men dom har varit för trånga, för ett tag sedan var jag tillsammans med en tjej, jag finger onanerade henne ett par gånger och kom då fram till att man bara fick in 1 finger, så när vi skulle ha sex, så avböjde jag det hela, köpte en sådan där fleshlight nu i veckan men den va oxo för trång, så jag fick klippa upp "mynningen", vad ska man göra egenteligen, finns det någon medecin man kan ta eller kan man operera, väldigt tacksam för svar jag är 17/6 år gammal.

Hej din " stackare"..
...enligt din profil gillar du män.....???
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Säkerligen e profilen meckad i all hast för att han ville in o skriva nonsens inlägg som så många andra...
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Vad glad åt din "stock" ställ upp i teve.

Eller kontakta en urolog å säg att du behöver hjälp![/size=4]
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
hmmmmm
Jag sitter här och försöker tänka mig hur han kuk ser ut... den har samma diameter som en snusdosa, men är mjuk och sitter på insidan...... ;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sök läkare!

Om penis är grov,mjuk och sitter på insidan bör du gå till en urlogo som kan göra en funktionell undersökning och sedan remittera till en rekonstruktiv plastikkirurg som kan rätta till felen. Om det handlar om personlighetsklyvning kanske han istället skickar dej till en bra psykolog.
 
Toppen