storleken

nordpojken

Ny medlem
Kön
Man
tjaa...är rätt ny på detta ställe. det står en massa om storleken å så, å va som är normalt å så.
men finns det några tjejer på detta forum som kan dela med sej av vad
ni tycker är lagomt? så man kan få veta va tjejerna tycker (helt ärligt hoppas ja)

så tjejer hur stor ska den va?? inge storhets vansinne tack..
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Måste finnas mängder av trådar som handlar om detta ämne, men okej.

Min åsikt, och det är min personliga, är att det här med storleken är högst överreklamerat. Den som har haft bäst sex med (och det är OUTSTANDING om man jämför, vilket man kanske inte ska göra...) hade definitivt inte störst, inte på något sätt.

Så, återigen, att vara välutrustad och inte veta vad man ska göra, det gör ingen tjej glad.

Sen finns det säkerligen siffror på snittstorlek, men det hela är ju ganska ointressant egentligen. Som att fråga vad som är normal bröststorlek hos tjejer, tycker jag!
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by kamraten

det är kanske viktigare att ha en vältränad tunga? :)
Mitt på spiken ;)
Seriöst så, visst är det lite häftigt att leka med en stor, men när det kommer till kritan så är det helt andra saker som spelar roll. Hur får du mig kåt? Vad gör du med den? Vad gör du mer än bara knullar mig rakt uppåner?
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det är onödigt med allt detta tjat o längden... Min är just nu ca 13 -15 som störst och jag är nöjd. Enliggt läkare så ska den ju vara ca 16-18

adda gjärna på MSN
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Runknisse

Jag tycker det är onödigt med allt detta tjat o längden... Min är just nu ca 13 -15 som störst och jag är nöjd. Enliggt läkare så ska den ju vara ca 16-18
Enligt vilken läkare då??? Medel ligger ju för fan mellan 15-16, så du har väl helt normal balle. [^]:cool:
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en ganska liten kuk, 15 cm lång och vet inte hur tjock. Ändå har ingen tjej klagat, där jag kommit till korta med kuken har jag kompenserat med tungan. Älskar att "tung"-knulla en tjej med tungan
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by dundee__

Jag har en ganska liten kuk, 15 cm lång och vet inte hur tjock. Ändå har ingen tjej klagat, där jag kommit till korta med kuken har jag kompenserat med tungan. Älskar att "tung"-knulla en tjej med tungan

Hej dundee,

Jag tror att min är ca 15-16 cm, har inte mätt på några år. Jag trodde att den var liten, men insåg senare att medel storleken är 15,5 cm. Jag har aldrig haft några problem med sex, dessutom tror jag att många på detta forum som skriver att dom har 20-22 cm osv. överdriver. så du skall inte oroa dig du är normal.
 
Kön
Man
Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag varken överdriver eller ljuger, snarare tvärtom... (brukar säga att min är ca 20, men är 21.8 för att vara exakt och 15.7 i omkr). Man rår ju faktiskt inte för hur man är skapt. Dessutom finns det nackdelar med att vara välutrustad: det tar längre tid att få stånd, man kan inte få in hela i fittan utan att tjejen protesterar och det är svårt att hitta personer som är kapabla att ta in hela i munnen och halsen... Men detta var inte vad jag ville säga egentligen utan ville bara klargöra att det genomsnittliga måttet för penis är inte 15,5 utan närmare 14 cm, enligt de mätningar som utförts av medicinforskarna på ett medicinskt korrekt sätt.
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Också börjat tröttna på dessa frågor, själv är man oskuld och rätt hög ålder, min är väll ungefär 17-18... finns killar här inne som till och med legat flera ggr och fortfarande är nervösa...

Tror vi onanera.se folk får skapa en stor tråd om detta problem så vi slipper massa nya hela tiden :)

1-2 ggr/dag
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by oversexualized

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag varken överdriver eller ljuger, snarare tvärtom... (brukar säga att min är ca 20, men är 21.8 för att vara exakt och 15.7 i omkr). Man rår ju faktiskt inte för hur man är skapt. Dessutom finns det nackdelar med att vara välutrustad: det tar längre tid att få stånd, man kan inte få in hela i fittan utan att tjejen protesterar och det är svårt att hitta personer som är kapabla att ta in hela i munnen och halsen... Men detta var inte vad jag ville säga egentligen utan ville bara klargöra att det genomsnittliga måttet för penis är inte 15,5 utan närmare 14 cm, enligt de mätningar som utförts av medicinforskarna på ett medicinskt korrekt sätt.

Jag menade inte att du ljög, du verkar ha koll på "läget", men jag tror att många andra överdriver.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Tycker inte det är konstigt att det skapas sådana här trådar. Vi killar är osäkra, och vill hela tiden ha bekräftelse på vad som är "godkänt mått". Vad jag inte förstår är när folk säger att dom har små när dom har över 15 cm. Enligt mig är fan inte det litet direkt! Jag menar, medel har jag hört allt ifrån 13,4 till 15 cm i Sverige.

Fast när man läser på det här forumet verkar medlet hamna runt 17-18, och det är stort i mina ögon.

Själv, är bäste dräng.
 
Kön
Man
Min teori är att många killar tror att de har små kukar, för att de jämför sig med de monsterorgan som porrskådespelarna i regel är utrustade med. I jämförelse med dom känner till och med jag mig liten. Vad man inte får reda på i dessa sammanhang är att de utgör en bråkdel av en promille av den manliga populationen.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Originally posted by dundee__

Jag har en ganska liten kuk, 15 cm lång och vet inte hur tjock. Ändå har ingen tjej klagat, där jag kommit till korta med kuken har jag kompenserat med tungan. Älskar att "tung"-knulla en tjej med tungan

LÄGG AV!!!!
Vaddå ganska liten?? Medel ska ju vara ca 15 cm och då kan du knappast kalla din för liten. Tänk på att de flesta som väljer att berätta hur stor de har kankse är just de som är över medel. Alla som har 15 cm och mindre kanske inte är lika flitiga på att berätta hur lång/kort deras kuk är. Jag tror att de som har en större kuk än medel också är piggare på att berätta detta för hela världen.

Lyssna på vad t ex Rödluvan skrev. För henne var det så att hon inte hade sitt bästa sex med den som hade störst. Det handlar om så mycket mer, känslor, teknik och personlighet. Jag vet att det kan vara svärt att låta bli att grubbla över storlek och utseende, men försök. Om den du blir kär i endast verkar intresserad av dina cm mellan benen. Vad fan tycker hon om resten av dig då?? Det är dig hon ska sova bredvid, äta mat med, uppfostra härliga ungar, tillbringa semestrar och fester med. Väldigt liten del av Ert liv tillsammans kommer att vara med din vän mellan benen. Din personlighet borde vara mer värd än om du har 13 eller 17 cm.

Jag önskar verkligen att de som har 15 cm och mindre kunde våga stå upp och visa eller åtminstone berätta. Det skulle speciallt alla unga killar behöva se och veta att inte alla har en STOR kuk. Att det vimlar av vuxna män med ganska små saker. Minsta vid stånd jag träffat på och verkligen sett och hållit i min hand är en 10 cm kuk på en vuxen man.
 

malmoe

Ny medlem
Kön
Man
anledningen till att vi killar kan bli osäkra är för att tala ur egna erfarenheter, tjejer. när man hör tjejer snacka med varandra, läser i bloggar, kollar på tv lr whatever så är det mycket snack om hur små killarna är, trots att de i själva verket är ganska ordinära. har själv fått höra det på avvägar från ett ex trots att min ligger på rutn 15-16.(kasnke beror på att hon var slapp av att knulla runt som fan, vad vet jag:p )

jag vill ju inte skylla allt på er tjejer men det är ju ganska självklart att man tar åt sig lite av det somliga av er säger, så är det ju. det är ju trotsallt ni som "vet bäst".
och för att gå lite off-topic måste jag nämna de stolpskotten till tjejer som kritiserar en för att vara dåliga i sängen, när de själva bara "ligger" där som förlamade. Så ni tjejer som kanske känner er träffade, för fan ta er i kragen o ansträng er lite i sängen ni också! blir bättre och trevligare för båda parter!
 
Toppen