Storleken..

G

Guest

Gäst
Mycket intressant! Som sagt de flesta tjejer pratar om tjockleken som den viktigaste parametern.

Stor kredd till dig Johan för det snygga inlägget om att det kanske inte är penisen det är fel på utan kvinnas utformning i de nedre regioneran.

Min egen är på 17cm och jag skulle inte vilja vara längre. Träffar titt som tätt botten på min flickvän och det är varken skönt för mig eller henne. Absolut inte för henne.

Det är hur den används som räknas och vi är ju även utrustade med tunga och fingara ;)

Så slutsatsen blir hällre en kort och tjock än en lång och smal. Så glöm längden och använd det ni fått. Det räcker långt...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Måste få lägga mig i den här debatten.. En kille jag träffade i min ungdom hade knappt större än ett lillfinger men det dröjjde länge innan jag träffade någon som gjorde det lika skönt med fingrar & tunga igen. En annan hade en riktigt rejäl doning storlek XXXL typ å det var jobbigt åt andra hållet, var man inte vrålkåt & rejält blöt, gjorde det bara ont. Nog om detta. I mina längre förhållanden har alla haft rätt normala men mindre variation. Och eftersom jag fött några barn vet jag att kvinnans bäckenmuskulatur har stor del i hur mkt båda njuter av själva penetrationen. KNIPövningar & cykling funkar alldeles utmärkt för mig. Men visst spelar blötheten stor roll oxå för känslan. Om det skulle vara lika varje gång skulle man nog rätt fort ledsna..;)
 

Timjan

Medlem
Kön
Kvinna
För mig spelar storleken ingen roll det viktigaste är att man som par älskar och respekterar varandra och skulle det vara så att man vill ha ut mer så finns alltid leksaker till hjälp ex en stark vibrator mot klittan så kan man nog komma till 7:e himlen då också.
 
Toppen