storleken

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
kan man se på en man hur stor hans kuk är? när han är påklädd allså;)


Lyssnade på radion i dag,dom snackade om detta.blev nyfiken.vad tror ni..

vissa säger stor näsa=stor kuk
eller att händerna ska avslöja storleken.
 

saltypenguin

Ny medlem
Kön
Man
Nja vet inte riktigt, enda som avslöjar en kanske är bulan mellan benen då :p Jag har inte särskilt stora händer men ändå har jag 17-18 cm. Näsan är väl inte märkvärt stor den heller.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Tror inte på dessa knep med större näsa, fingrar, händer ifall någon har större kuk. Bulan mellan benen tror jaginte heller avslöjar så mycket. Alla killar har konstaterat det nån gång när vi duschat kallt eller vinterbadat...;)

Dessutom kan det skilja ganska mycket i procentuell tillväxt mellan olika killar tror jag. Bara en gissning från min sida.

Det bästa sättet att få reda på storleken är nog att släpa hem killen och klä av honom Skeda...;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
En sak är väl i alla fall säker? Ju större kuk desto mer blodbrist i hjärnan när han har stånd - eller:cool:

Äsch! Den var dålig - men jag är nyvaken:oops:
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Undrar om de inte hade en teori i det radioprogrammet om att blodet bara räcker till antingen hjärnan eller ståkuk.
Kan nog stämma när jag tänker efter hehe :D
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Tror inte på dessa knep med större näsa, fingrar, händer ifall någon har större kuk. Bulan mellan benen tror jaginte heller avslöjar så mycket. Alla killar har konstaterat det nån gång när vi duschat kallt eller vinterbadat...;)

Dessutom kan det skilja ganska mycket i procentuell tillväxt mellan olika killar tror jag. Bara en gissning från min sida.

Det bästa sättet att få reda på storleken är nog att släpa hem killen och klä av honom Skeda...;)

det handlade ju inte om vad JAG trodde..ler..för mig spelar storleken ju ingen roll:oops:;):D:D:D

killen i radio programmet tyckte ju att han kunde se på killen vilken stl han hade..sedan när han fått chansen att se den live så stämmde det.jaja man får tro på olika saker..

jag var bara nyfiken på era teorier

kram
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag vet... att man inte kan se på en kille man hur välutrustad lr inte han r på resten av kroppen

jag har duschat med så himla många killar/män under min gymnasietid, bara killar i den klassen.
lumpen, bara killar där.
Olika fabriksjobb skift mängder av killar
samt att jag har idrottat mycket & delat duschrum med mängder av killar...

så jag har sett nakna killar i mängder, i n g e n tes funkar, fötter lr näsor lr nåt annat...
 
Toppen