Storlekens betydelse?

G

Guest

Gäst
Hej alla kåta människor!

När två av mina bästa kompisar för ett tag sedan satt och diskuterade storeken kom de fram till följande.

Hon hetrosexuell
Han homosexuell

Hon hävdade stenhårt (haha, snygg ordvits :p) att en kuk får vara nästan hur tjock som helt men inte hur lång som helst.
Han menade att den istället får vara nästan hur lång som helst men inte hur tjock som helst.

De höll på och tjafasde ett tag för att komma fram till vem som hade rätt om storleken... men resultatet blev det samma.

Så är det dax för samhällets hetro män att sluta oroa sig för längden, eller?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
vill du ha ett vetenskapligt svar på frågan?

Slidan är mycket kortare i längd räknat, alltså en lång kuk stöter i botten och det kanske inte alltid är så skönt.
Har man analsex finns liksom ingen "botten" då ändtarmen är mkt längre.

kanske inte var ett sånt här trist svar du ville ha, men nu fick du det iallfall! :love:

snorungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Kanske kan det dessutom vara så att för tjejen så kan anblicken av en stor vara upphetsande och kanske även känslan av att vara "ordentligt" uppfylld men eftersom jag själv inte har världens största och aldrig har hört nåt negativt så kanske det till viss del är så att tekniken och den emotionella känslan är nånting som är så mycket mer viktigare...
Ta bara detta med bröst t ex...inte alla killar som gillar stora!

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag personlig har empiriska studier som visar att nånstan 19cm lång är smärtgränsen för djup ordentligt hård penetration... min e 19cm lång & jag får ibland 'klagomål' att jag gjort flickorna/kvinnorna ömma.
speciellt doggystyle, bakifrån stånde på knä & axlar( rumpan högt & ger en grymt skönt djuppenetration..)
"jag känner mig som en kastrull med överkokt spagetti därnere.." en småfnissig kommentar så man förstår att det inte blir nån penetrerande vaginalsex på ett;) litet tag

Isdx

Medlem
Kön
Man
stämmer absolut också enligt mina empiriska studier, alla kvinnor som jag haft samlag med har alla erkänt att dom föredrar en tjock penis framför en lång... orsaken är helt enkelt den att en för lång penis stöter lätt mot livmodermunnen (=livmoderns öppning) och det förorsakar smärta för dom flesta kvinnor. Detta går enkelt att kolla genom att föra in t.ex pekfingret så långt det går i slidan tills man känner livmoderns öppning, då man trycker försiktigt mot den punkten så brukar kvinnor vanligen klaga lite av smärta, inte så värst farligt ändå ;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
bättre att ta 'köksingång' om man e lång...men e man grov så får man ta det luuugnt
numera e det lättare att ha vaginalpenertion, frugan har fött två välskapta busfrö.
men köksingång e det inte tal om.. den e sig inte riktig lik efter förlossningarna
haha, hoppas det inte var för mycket information:cool:

G

Guest

Gäst
Om jag får välja, vilket man inte får.. :D Så väljer jag en grov Kuk framför en lång utan tvekan!

Men nu är jag inte så kräsen utan är nöjd bara jag får KUk... ;)

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Om jag får välja, vilket man inte får.. :D Så väljer jag en grov Kuk framför en lång utan tvekan!

Men nu är jag inte så kräsen utan är nöjd bara jag får KUk... ;)

Väl sagt, håller med helt och hållet!

Toppen