Ström i snoppen? /E-stim El-Stim Elmassage och liknande

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur placerar ni padsen om man bara har de små klibbiga fyrkanterna att leka med?
Har en tvåkanalig TENS från Beurer av modell EM49

Tips på placering av elektroderna emottages tacksamt för stimulering av både kuk, pung, mellangård och anal
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Varit nyfiken förr när denna diskussion varit på tapeten, men eftersom el-lekar absolut inte är att rekommendera om man har epilepsi så får jag fortsätta vara nyfiken...
 

Bacchus

Ny medlem
Ålder
71
Kön
Man
Ett tips. Ta bort klistret och klipp den lite mindre, den vid ollonets undersida. Fäst istället med något bredare band.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Skaffa konduktiv gel. Slipper man brännkönslan. Sen konduktiv gummislang som man kan göra diverse loopar av.
Har gjort en för vaginalt och analt.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Varit nyfiken förr när denna diskussion varit på tapeten, men eftersom el-lekar absolut inte är att rekommendera om man har epilepsi så får jag fortsätta vara nyfiken...

Om man har en riktig e-stim apparat (och inga andra konstiga saker) och håller sig under midjan och inte krämar på för fullt funkar det. Sköta sin medicinering så skall det inte vara några problem. Funkat för mig. Man kollar bäst med läkare, dom vet. Nu har jag vart fri i halva mitt liv. Medicinerar fortfarande. Kategoriseras som läkt sjukdom.
 

Smogen6

Medlem
Kön
Man
Har en TENS apparat också, har testat några få ggr fick tips om att testa programmet MASS/HIP/P4 det vart riktigt skönt fick min kuk att spruta för första gången med elstim. Ngn som som har andra tips?
 
Toppen