Ström i snoppen? /E-stim El-Stim Elmassage och liknande

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hej

TENS apparater i all ära men när jag bytte till en e-stim apparat så var det som natt och dag. Kunde uppnå det jag ville med den ganska omgående. Hands free orgasmer. Sen köpte jag konduktiv gummislang som jag skapade loopar med.
Dessutom så använder jag konduktiv gel för bättre komfort.
Kolla upp Joanne's Reviews hemsida där finns tonvis med info. Hon är e-stim guru nummer ett. Bjuder dessutom på sig själv på ett underbart sätt. Missa inte hennes visningar av andra leksaker.

Manya
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Detta är något jag varit nyfiken på länge.... Men det är för dyra prylar att köpa bara för att testa. Skulle vilja få kontakt med någon som man kunde låna grejer av för test.
Har förstått att det är något utöver det vanliga i orgasmväg. Kanske man blir beroende och inte kan få orgasm på vanlig onani sedan? Dumt att prova då, men nyfikenheten tar gärna överhand..
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Får aldrig orgasm. Däremot utlösning av stimulansen från elektroderna, om de sitter rätt så man får en slinga som passerar prostatan.
Blir sällan hård när jag är uppkopplad. Utan njutningen av olika pulser som kan kännas som om någon suger xxxxx....
 
K

KjellKåt

Gäst
Tens fungerar för mig, den svarta sladden och en padda mellan skinkorna nära annalen. Den röda under ollonet, klipp gärna till den så den blir mindre. Jag fäste den med ett gummiband. Valde sedan ett program som jag testat på min arm, lite snabba pirr och några hårdare pulser.
Sedan är det bara ligga njuta, lovar om du håller strömstyrka låg att du får en långdragen utlösning.
 
Toppen