Ström i snoppen? /E-stim El-Stim Elmassage och liknande

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Ser väldigt skönt ut.
Hade velat ha en electroanalplugg och loop om penis. Kanske till och med en elektrod i urinröret

Min favorit-setup. Använder oftast en spermstopper som jag lött fast en kabel på och en 42mm plugg där jag också lött fast kabel i botten. Ibland byter jag ut spermstoppern mot en 120mm lång och 6mm bred sond. Gudomligt skönt!
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Du verkar kunnig. Saknar själv kunskap om hur. Kanske vet du vart jag kan vända mig för bra råd?

Jag köpte först en billig sats på wish med lite olika grejer. Sen har det utvecklat sig därifrån till att jag köper saker jag tror är sköna att använda.
Har en uppsjö med olika ollonringar och två kukringar som jag satt kabel på, och även två prostata-stimulatorer.
Dock är ström-enheterna från wish inget att ha. Antingen för svag eller stark ström och dåligt med inställningsmöjligheter.

Jag tycker att det är värt att lägga lite pengar på en riktig ström-enhet, men skaffar man sig en lödkolv, lite kabel och några 2mm lab-proppar så finns det ingen anledning att köpa massa flådiga tillbehör innan man experimenterat sig ifrån nybörjarstadiet.
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Funkar bra om de sitter rätt och inte är för skitiga plattor. Sätter du lite fel eller för löst får man brännande smärta.
Nu går de att starta mjukt men har man kört på ett tag så hamnar man på max när man är van och släpper en platta då kan man milt säga att det gör rejält ont. Sitter den på en rejäl rygg muskel är det överkomligt men sitter du på den o har den under pungen så tror jag nog att du tävlar med 230v i väggen,
då snackar vi mer ont än skönt.

Här finns ingen ström men en väldigt hög spänning. Hur vet jag då detta.
Har haft flera generationer av dessa på recept mot skador i 25 år.

Har man hjärtsjukdom bör man kanske inte prova utan att fråga läk.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hittade ett ställe som säljer lite prylar som tände mig i alla fall. Kolla in https://www.sexmachinereviews.co.uk/shop.html#!/Penis-Play/c/43087006

Jag har beställt "XL Stairway To Heaven" och lite andra prylar för att testa. Blev så kåt av att kolla på grejerna att jag körde en session med pads. En under pungen och en under ollonet på undersidan. Succe efter 25 minuter. Sprutade handsfree och hade en riktigt skön orgasm.
Tog det hela 25 minuter för att nå orgasm?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Har vart igenom några power boxar, vanliga tens sen någon billig estim. Därefter köpte jag en ElectroHelix från E-stim i UK. Har nu också en 2B från dem. Men ElectroHelix är nog ändå favorit. Liten smidig. 2B har många olika funktioner men har inte riktigt levt upp till ryktet så att säga.
Manya
 

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
För den som inte testat är det verkligen att rekommendera.
Tänk dig att du runkar vanligt och har två drag kvar till sprut, där börjar resan med e-stim :giggle:
Njutningen ökar inte med 10% i taget utan mycket, mycket mindre. Min första gång dröjde det över en kvart mellan jag trodde jag skulle spruta och att jag gjorde det. Den gången lärde sig nog grannarna vad mitt favoritrunkobjekt heter:love:

En nackdel är att looparna slutar leda ström efter ett tag, tips på att skaffa nytt utan att behöva köpa ett helt kit skulle uppskattas.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Sor grej i framförallt USA, Tyskland och Holland. Vet ej om så många i Sverige ägnar sig åt det. Att köra svag ström genom kuken och nå orgasm - with no hands.

Har experimenterat själv i ett par år med hjälp av datorn och en förstärkare.

Läs mer på http://www.smartstim.com/ Det är gratis att registrera sig och där finns diskussionsforum om allt från grundläggande säkerhetsfrågor till nedladdningssbar programvara och mp3-filer att använda i onanisyfte.

Jag är helt fast på denna grejen. Ingen annan onaniteknik ger mis sådan njutning!

Men du bör ha vissa grundläggande kunskaper i elektronik för att veta vad du gör.
Jag vill gärna prova
 
Toppen