Strandkul

Henna

Ny medlem
Kön
Man
Är ny här. Skönt att kunna prata om kåthet helt öppet. Ligger ofta på nakenstranden och vilar mig. Känner mig kåt och till slut kan jag inte låta bli utan smeker mig själv. Någon som har samma upplevelse?:oops:
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Mmm finns inget skönare än att onanera utomhus....
Henna smeker du dig just nu?
Jag sitter här och smeker min hårda......
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Har suttit här ett bra tagt nu och kåtat upp mig, fantiserat om mogna äldre kvinnor ojoj så hård, ådrig....mmmmmm
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Iofs så är det kanske så att det bara är du och jag här, men myyyycket mysigare via msn :)
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Hmmm vart tog du vägen :-(
Smeker fortfarande min stenhårda kuk som längtar efter en mogen kvinna åhhhhh.....
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Mmmm jasså...mysigt....har suttit här och smekt mig under tiden...stenhård nu...kolla din mail.
 

nacka

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Henna

Är ny här. Skönt att kunna prata om kåthet helt öppet. Ligger ofta på nakenstranden och vilar mig. Känner mig kåt och till slut kan jag inte låta bli utan smeker mig själv. Någon som har samma upplevelse?:oops:

Håller med dig Henna....ligga på en nakenstrand och vara kåt är fantastiskt.....man blir tvungen att gå in skogen en stund..))
Vilken strand är du på?

Nacka
 

Knasluvan

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hej!
Var ute och badade i en liten vik häromdan. Eftersom vädret var dåligt var det ingen annan där så jag brydde mig inte om att ta på mig badbyxorna. När jag varit där en stund och åter hade gått i vattnet kom plötsligt två äldre kvinnor! De hade med sig varsin klappstol som de fällde upp och satte sig i. De brydde sig inte om mig utan satt där och pratade med varandra. Eftersom jag var naken väntade jag länge på att de skulle gå. Ville dock inte vänta så länge att jag blev liten och slak så till sist bestämde jag mig för att helt ogenerat gå upp ur vattnet utan att försöka skyla mitt stånd. När jag fortfarande hade vatten till knäna pekade den ena damen plötsligt på mig. Den andra tittade vad hon menade och såg sedan bort. Jag hade inte väntat mig några applåder direkt men hade ändå hoppats på lite mer intresse. Kåt som jag ändå var la jag mig på min filt med handduken över underlivet och runkade mig själv så demonstrativt jag bara kunde. Hon som pekat slängde då och då en blick åt mitt håll trots att hon förstod vad jag höll på med. När jag hörde fler röster komma skyndade jag mig att låta det gå. När jag såg upp såg jag att det var deras män som kom. Rafsade hastigt ihop mina grejor och sprag därifrån.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Du fick ju en skön runk i alla fall. Skulle nog gjort på samma sätt i din situation. Men det var ju skit att deras män kom
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Henna

Är ny här. Skönt att kunna prata om kåthet helt öppet. Ligger ofta på nakenstranden och vilar mig. Känner mig kåt och till slut kan jag inte låta bli utan smeker mig själv. Någon som har samma upplevelse?:oops:

Visst är det skönt att ligga på stranden och kåta upp sig. Att bara tänka på sexullt snusk. De några kvinnor som har berättat har alla sagt att de - när känslan kom på topp - hade känt sig tvungna att gå avsides och pulla. Ibland är det svårt att finna något diskret ställe nära stranden. En toalett brukar finnas nära kiosken. Efter orgasmen kom floder av underbart kiss!

Dessa kvinnor trivdes ännu bättre med att pulla sig liggande på rygg i sanden och sedan kissa ohämmat. En på detta sätt mycket blöt baddräkt skulle inte vara så dumt att ha på sig under någon timma. Därefter skulle det bli ett hygieniskt och svalkande dopp.
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Hade ett ex som gärna gillade att ta sig ut på äventyr i naturen för att ha sex. Fanns ett speciellt ställe vi besökte flera gånger, i en kohage. vi blev upptäckta av en gubbe en gång, gissa om det blev kåtslag då! :)
 
Toppen