Strange requests...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är nyfiken på om ni har fått lite annorlunda requests när ni haft sex med någon?

Jag dömer inte! Vi är alla perversa små djur med mörka kinky thoughts. Jag är mest nyfiken på alla sköna idéer som jag själv inte lyckats få ännu...

Mitt första bidrag är en gång när jag hånglade men en kille i högstadiet. Han var snygg som fan och jag tänkte absolut ha sex med honom. Vi tog av oss nakna och han hade ett skönt stånd, men han verkade inte vilja typ rulla över mig på rygg och börja knulla. Så jag tänkte att nu tar jag själv tag i detta och började grensla honom. Då hejdar han mig och undrar om jag kan tänka mig att lägga en kudde över hans kuk och gnida mig på den som jag gör när jag onanerar?! Det blev jättemärkligt men jag gick med på det, så jag gned mig till en orgasm, över en kudde som låg över hans kuk och när jag tog bort kudden hade han sprutat. Lite strange men lite kul samtidigt...
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe låter som en reservplan när man inte har kondom till hands. Safe sex deluxe. Men som sagt alla har sina kinks. Låter ändå mysigt :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Konstigaste var nog tjejen som ville jag skulle knulla hennes armhåla. Hon sprutade glidmedel där och lät mig köra på hur hårt jag ville med hon smekte sig själv. Samma tjej bad mig även kissa på hennes trosor som låg i badkaret när jag sprutat efter armhåleknullet.
 

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
För länge sedan följde jag med en tjej hem redan efter första dejten, vi hade bara känt varandra några timmar. Inget konstigt så långt, men när vi började kyssas så förklarade hon att hon vill att jag tar henne med våld. Alltså att hon gör motstånd och att jag "tvingar" mig på henne. Rape play kan vara riktigt upphetsande om man är med någon man känner väl och litar på men första dejten med en okänd kvinna kändes väl vanskligt så jag tackade nej och föreslog att vi bara ligger och så lär vi känna varandra lite först. Men det tände hon inte alls på sa hon. Så då tackade jag för mig och började klä på mig igen. Vid dörren sa hon "men jag är ju skitkåt ju! Kan du inte bara slå mig lite då" Nej tack sa jag och smet ut raskt. Det där hade kunnat bli huuur fel som helst. Men säkert skitkul under tiden :D
Kan tänka på den där tjejen ibland. Oddsen att hon råkat illa ut är nog tyvärr ganska höga.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En sak som var lite konstigt då, men kanske inte så konstigt nu? Detta var i början av 90-talet och tjejen jag dragit hem på ett ONS ville jag skulle dra ut, runka den sista biten och spruta i ett vinglas. Hon drack sedan upp allt, sköljde runt i munnen tills det skummade rejält...spottade ut i glaset, drack upp igen och svalde. När jag tänker tillbaka kan det varit detta som blivit lite starten till min fascination för bukkake och spermaporr.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
För länge sedan följde jag med en tjej hem redan efter första dejten, vi hade bara känt varandra några timmar. Inget konstigt så långt, men när vi började kyssas så förklarade hon att hon vill att jag tar henne med våld. Alltså att hon gör motstånd och att jag "tvingar" mig på henne. Rape play kan vara riktigt upphetsande om man är med någon man känner väl och litar på men första dejten med en okänd kvinna kändes väl vanskligt så jag tackade nej och föreslog att vi bara ligger och så lär vi känna varandra lite först. Men det tände hon inte alls på sa hon. Så då tackade jag för mig och började klä på mig igen. Vid dörren sa hon "men jag är ju skitkåt ju! Kan du inte bara slå mig lite då" Nej tack sa jag och smet ut raskt. Det där hade kunnat bli huuur fel som helst. Men säkert skitkul under tiden :D
Kan tänka på den där tjejen ibland. Oddsen att hon råkat illa ut är nog tyvärr ganska höga.

Nog klokt att du drog dej tillbaka - risken är väl betydande att du skulle kunna bli "frejmad" för övergrepp och få problem med ordningsmakten.
 

RunkZeke

Medlem
Kön
Man
Jag är nyfiken på om ni har fått lite annorlunda requests när ni haft sex med någon?

Jag dömer inte! Vi är alla perversa små djur med mörka kinky thoughts. Jag är mest nyfiken på alla sköna idéer som jag själv inte lyckats få ännu...

Mitt första bidrag är en gång när jag hånglade men en kille i högstadiet. Han var snygg som fan och jag tänkte absolut ha sex med honom. Vi tog av oss nakna och han hade ett skönt stånd, men han verkade inte vilja typ rulla över mig på rygg och börja knulla. Så jag tänkte att nu tar jag själv tag i detta och började grensla honom. Då hejdar han mig och undrar om jag kan tänka mig att lägga en kudde över hans kuk och gnida mig på den som jag gör när jag onanerar?! Det blev jättemärkligt men jag gick med på det, så jag gned mig till en orgasm, över en kudde som låg över hans kuk och när jag tog bort kudden hade han sprutat. Lite strange men lite kul samtidigt...
 

RunkZeke

Medlem
Kön
Man
Festade med en kvinna en gång som slutade med att jag knullade henne, plötsligt började hon skrika mitt i all att jag inte fick och såna saker, fulla var vi båda och vi hade aldrig träffats innan, så jag drog mig undan och tyckte det var lite märkligt för nyss hade hon varit all iver me, när jag drog ut den och backade undan så var hon plötsligt överallt på mig igen och plötsligt upprepades detta, tredje gången la jag ner och somnade, idag vet jag nog vad det var, men jag kanske kunde fått en heads up innan så jag kunde släppa våldtäcktskonspirationerna ändå.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
En något äldre man jag på nåt sätt hamnade på knä framför ville att jag skulle ”nynna” en speciell låt medan jag sög honom. Jag försökte ett par sekunder men det hela var inte ett dugg sexigt för mig så jag slutade. Då propsade han igen utan att fatta vinken. Låten var idiotisk och i ung. samma stuk som Små Grodorna, dvs helt avtändande. Sen började han dra vitsar, vilket gjorde det omöjligt att få till nån form av sexig stämning.
Jag kände mig töntig och tyckte snubben var ännu töntigare. Det var bara att dra upp gylfen och gå där ifrån. ”Sorry det här är inte min grej...”
Tänkte vafan var det där för fåntratt? Han tänder säkert på clown-sex. **ryser**
 
Last edited:

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
En något äldre man jag på nåt sätt hamnade på knä framför ville att jag skulle ”nynna” en speciell låt medan jag sög honom. Jag försökte ett par sekunder men det hela var inte ett dugg sexigt för mig så jag slutade. Då propsade han igen utan att fatta vinken. Låten var idiotisk och i ung. samma stuk som Små Grodorna, dvs helt avtändande. Sen började han dra vitsar, vilket gjorde det omöjligt att få till nån form av sexig stämning.
Jag kände mig töntig och tyckte snubben var ännu töntigare. Det var bara att dra upp gylfen och gå där ifrån. ”Sorry det här är inte min grej...”
Tänkte vafan var det där för fåntratt? Han tänder säkert på clown-sex. **ryser**

Men va f..
Jag förstår att du gick. Det hade nog alla gjort i den situationen.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Men va f..
Jag förstår att du gick. Det hade nog alla gjort i den situationen.

No shit...:LOL:
Han kanske var nervös eller nåt. Vissa börjar skämta då. Har dock fortfarande inga sympatier. Lite nervös kan man innan sex men fan inte när ens kuk väl har landat i nere nåns hals. Finns liksom ingen anledning i det skedet. Oavsett var fallet var så gillar ingen nån jävla lustigkurre som vill ha dagis-låtar som bakgrundsmusik.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker om både sex och skämt men kan inte tänka mig det samtidigt.
Och musik under akten kan ju vara trevligt men då får det vara från en stereo.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Låter lite som någon som blivit utsläppet på permis från något hem! :-o

Ja eller så var han som sagt väldigt nervös. Kanske t.o.m en övervintrad oskuld med typ social kompetens noll. I vilket fall som helst så finns det strange requests som bara är för konstiga oavsett hur öppen och tolerant man försöker vara. Sex ska inte vara löjligt och komiskt. Om om man har den sinnesstämningen kanske man bör ifrågasätta sin känslomässiga mognad.
 
Toppen