Strapon

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu har jag blivit påsatt av en tjej för första gången, så nu vet jag hur det känns att bli ordentligt rövknullad.

Det var häftigare än vad jag trodde att det skulle vara och orgasmen blev mycket starkare. Dessutom så sprutade jag mer än vad jag brukar göra.

Jag har lekt med buttpluggar förr och blivit både pillad och slickad i stjärten av tjejer vid flera olika tillfällen, men det här var MYCKET bättre.

Kan absolut rekomenderas!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag kan bara uttala mig som tjej. Och det var en häftig upplevelse att sätta på en kille med strapon.
 

biff

Medlem
Kön
Man
Nu har jag blivit påsatt av en tjej för första gången, så nu vet jag hur det känns att bli ordentligt rövknullad.

Det var häftigare än vad jag trodde att det skulle vara och orgasmen blev mycket starkare. Dessutom så sprutade jag mer än vad jag brukar göra.

Jag har lekt med buttpluggar förr och blivit både pillad och slickad i stjärten av tjejer vid flera olika tillfällen, men det här var MYCKET bättre.

Kan absolut rekomenderas!


var det din flickvän eller någon one night tjej som fick äran att rövknulla dig
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Låter som en häftig upplevelse!
Kul för dig att det blev så bra! :D

Däremot känns det inte riktigt som något jag direkt skulle vilja prova, eller ja...kanske...Får väl se vad framtiden ger om man träffar en kille som känner för att bli påsatt av en tjej. :p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det var min fasta madamme som satte på mig.

Till Issa; hon sa efteråt att hon tyckte att det var en häftig upplevelse som gjorde henne både kåt och upphetsad. Hon sa att hon ska göra det igen :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Vilken tur för dig!
haha, tycker det är kul vad folk hittar på egentligen och sen upptäcker att de gillar det. :D
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Det är verkligen något jag skulle vilja testa! Har hittills bara fått känna på ett par fingrar och då samtidigt med annan sex, men den känslan har varit otrolig! Att bli tagen på riktigt blir ju säkert en helt annan sak, inte bara fysiskt utan själva käbslan. Särskilt om blicken från den med strap-on beväpnade brinner av spänning och njutning.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Nu har jag blivit påsatt av en tjej för första gången, så nu vet jag hur det känns att bli ordentligt rövknullad.

Det var häftigare än vad jag trodde att det skulle vara och orgasmen blev mycket starkare. Dessutom så sprutade jag mer än vad jag brukar göra.

Jag har lekt med buttpluggar förr och blivit både pillad och slickad i stjärten av tjejer vid flera olika tillfällen, men det här var MYCKET bättre.

Kan absolut rekomenderas!

Wow, det där har jag fantiserat mycket om. Glädjande nog har min flickvän (sedan 9 mån nu) verkat väldigt villig till att smeka mig där bak, med en lekfull inställning liksom.
Hur gick ni till väga? Vad prövade ni innan, där bak alltså?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Wow, det där har jag fantiserat mycket om. Glädjande nog har min flickvän (sedan 9 mån nu) verkat väldigt villig till att smeka mig där bak, med en lekfull inställning liksom.
Hur gick ni till väga? Vad prövade ni innan, där bak alltså?

Hon har gillat att bli knullad i stjärten länge och hon har alltid gillat att leka i min stjärt med både fingrar och pluggar. Dessutom tycker hon om att slicka stjärt.

Däremot så har hon haft lite "lesbo-nojja" över det där med strapon. Hon har tyckt att det har varit för mycket lesbiskt sex över det...

Nu har hon dock kommit över det och tycker att det är hur upphetsande som helst. Sen har hon nämnt att hon vill att jag skall använda den också... så hon får i bägge hålen samtidigt.

Men pluggar och tunga i baken är absolut att rekomendera!
 
Toppen