strappon

xkillen

Ny medlem
Kön
Man
hejsan, min tjej vill sätta på mig med en strappon..vi har just börjat intressera oss för analsex.. och jag e lite sugen på att bli på satt, jag undrar hur vanligt är det att tjejer sätter på sina killar med en strappon???

hejsan....
 

Professor Gummi

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm, vet inte hur vanligt det är, men många killar har ju ett känsligt anus.
Njuter själv väldigt mycket av att bli tagen med strapon (och fistad)..
Det är ju en så annorlunda känsla än "det vanliga".. mmm!!
 

MrMeeep

Medlem
Kön
Man
Jag är lite sugen på att prova det, men frågan är hur man ska introducera det för flickvännen. Hon har ju använt dildo på diverse saker på mig, ruskigt skönt måste jag säga, blir ju ett rejält sprut efteråt. Förstår inte den här mentaliten som finns hos vissa med att "man måste va bög om man tycker om nåt i röven".
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Håller med om att det är skönt med analsex. Brukar själv emelanåt onanera med dildo i rumpan. Brukar blir bra sprut, efter att prostatan fått sitt.
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag och min sambo är båda väldigt intresserade av "stjärtlekar". Vi använder fingrar tunga och mindre stavar på varandra, men det har aldrig kommit på tal det här med strapon. Kanske ska föreslå det... :)
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
Det perfekta förspelet är analknull, först sätter jag på henne, och ofta så vill hon också sätta på mig i baken med en strapon, hon blir superkåt av det... Samt att det är en skön känsla att bli påsatt av tjejen....den som inte provat, prova gärna får ni se... Även om inte du gillar det så lovar jag att tjejen gör det...
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Ja som sagt. Bara ni båda tycker om det och vill så ska ni göra det. Tänk inte på om det är vanligt eller inte. Fasst det kan ju bara vara en nyfikenhet att veta om det är vanligt. Jag tror att det är vanligt, för det verkar vra många här som vill testa och redan gör det. Jag skulle hemskt gjärna testa.
Fastspänd och knullad av tjejen
 

mysman

Medlem
Kön
Man
jag och min flickvän har inte provat det men jag fantiserar om det ibland. känns som att det kanske skulle bli mer intimt på något sätt, jämfört med om hon använder dildon.

så jag gissar att det är kanske inte jättemånga som gör det men jag tror att många skulle vilja. så länge ni båda tycker om det så...
 
Toppen