strumpbyxor?

heimat

Medlem
Kön
Man
ehe min tjej frågade mej när jag berättade att jag brukar runka i trosor om det bara var trosor o inte strumpbyxor o BH och liknande för där tyckte hon man gick för långt isåfall.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
FedEx... Alltså detta e ett onani forum där man berättar om dina tankar och erfarenheter..
Även om man inte gillar allt så behöver man inte klnka ner på personer som inte gillar samma saker som en själv....

Tänk om alla vore lika.. om då orginalet var homosexuell så skulle alla vara det :p

Meningskillaktigheter kan man ha men man behöver inte säga sig vara äcklad av saker utan man kan jue utrycka sig på ett travligare sätt...
Inte då för att jag gillar att gå i trosor och strumpbyxor... (tror inte frugan skulle gilla när hennes kläder helt plötsligt är användna när hon vill ha dem :p)
Men det gör heller inte att jag blir äcklad av att läsa andras inlägg på ett fritt forum....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Meile

Medlem
Kön
Man
oki medans jag skrev svaret till FedEx så blev hans 2 inlägg raderade ...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

polaren

Ny medlem
Kön
Man
Det är ju lite spännande och förbjudet att ha det på sig så det kittlar lite extra om man testar har jag märkt :) Jag provade med tjejens stayups och vart mycket hårdare och kåtare. Underligt att det kan bli så men skönt var det. Jag kommer att testa igen, kanske redan idag ;)

Johan i Göteborg, runka är fantastiskt skönt!
 

SOLO

Medlem
Att se mæn i strumpbyxor gør att jag inte vill se kvinnor i strumpbyxor på ett tag, oc h det ær ju synd eftersom det annars ær otroligt 6-igt :p
 
Toppen