Styv kuk utan resning

zexyboy

Ny medlem
Kön
Man
Tja!
Har sett en del styva kukar (oftast lite större) som får ståfräs utan att kuken ställer sig upp. Blodet bara pumpar på, men kuken blir längre/växer nedåt om ni fattar. Hur vanligt är detta och kan man träna på det???

När jag blir kåt ställer sig min kuk rakt ut eller rakt upp mot himlen och där står den givakt.

Hur är det för er????

:D
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Desto större kuk, desto större tyngd som skall lyftas upp vilket gör att den inte reser sig utan endast blir större. En kompis jag hade med typ 37 cm, hans reste sig aldrig utan han fick lyfta den i änden och föra in den.
Sen är väl vi alla olika så och som taurus sa: kraftig halvstånd.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Antar att du tänker på när man är halvhård, när kuken sväller men inte helt... För några år sen var det också bara slak eller stenhård för mig och det tog 2 sekunder mellan... nu har jag mittenläget också

sånt stånd man får när man hånglat ett tag eller när tjejen ringer från sitt jobb och berättar detaljerat om hur brutalt vi ska leka i helgen :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Tja!
Har sett en del styva kukar (oftast lite större) som får ståfräs utan att kuken ställer sig upp. Blodet bara pumpar på, men kuken blir längre/växer nedåt om ni fattar. Hur vanligt är detta och kan man träna på det???

När jag blir kåt ställer sig min kuk rakt ut eller rakt upp mot himlen och där står den givakt.

Hur är det för er????

:D


Min kuk stod också rakt upp framtill jag var ungefär 23-24.
Uppåt-vinkeln minskar med åldern.
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Desto större kuk, desto större tyngd som skall lyftas upp vilket gör att den inte reser sig utan endast blir större. En kompis jag hade med typ 37 cm, hans reste sig aldrig utan han fick lyfta den i änden och föra in den.
Sen är väl vi alla olika så och som taurus sa: kraftig halvstånd.

37 cm låter lite väl mycket när.

http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rld ... rsta_penis

Låter lite väl mycket?? Jonah Falcons kuks var enligt programmet 34 cm erigerad. Jag uppskattade min kompis kuk till 37 cm. Det är en uppskattning med tanke på att jag såg att den hängde till knävecket när jag kom på honom i duschen tillsammans med sin tjej. Sprang inte fram till honom med tumstock direkt så är det konstigt om jag kan ha fel på någon cm hit eller dit???
 
F

fredrik__80

Gäst
Desto större kuk, desto större tyngd som skall lyftas upp vilket gör att den inte reser sig utan endast blir större. En kompis jag hade med typ 37 cm, hans reste sig aldrig utan han fick lyfta den i änden och föra in den.
Sen är väl vi alla olika så och som taurus sa: kraftig halvstånd.

37 cm låter lite väl mycket när.

http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rld ... rsta_penis

Låter lite väl mycket?? Jonah Falcons kuks var enligt programmet 34 cm erigerad. Jag uppskattade min kompis kuk till 37 cm. Det är en uppskattning med tanke på att jag såg att den hängde till knävecket när jag kom på honom i duschen tillsammans med sin tjej. Sprang inte fram till honom med tumstock direkt så är det konstigt om jag kan ha fel på någon cm hit eller dit???

Jösses va aggressiv du är då ta ett chill pill eller nått.
Skrev bara att jag tyckte det va mycket.
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Nej jag var inte aggressiv men du tolkade det så. Ditt inlägg om att du tyckte det var mycket kan likaväl tolkas som aggressivt det också, satt du typ var en uppretad viktigpetter som skulle kommentera att det var mycket och dessutom bidra med en länk.. Tror du inte att jag reagerade själv när jag uppskattade? Tog en linjal och mätte på mig själv ner till knävecket och uppskattade på så vis hur lång hans kunde vara.

Det är det som är det stora problemet med skriftlig kommunikation, man missar alla små nyanser.

Tyvärr så är väl det annars ganska vanligt att folk är elakare mot varandra på nätet än i verkligheten.

Hur som helst så är det inte viktigt för mig om hans var 31, 34, 37 eller 40 cm. Den var STOR och kunde inte resa sig till stånd tydligen.
JAG vill absolut INTE ha den elefantsnabeln i mina brallor. Den var dock IMPONERADE att se dock. Med detta nedvärderar jag inte på något sätt de som "begåvats" med en så pass stor. Inser att det säkert ger upphov till mycket bekymmer att ha en sådan stor snorre.

Hoppas du och alla andra haft en Glad Påsk. Min ledighet går mot sitt slut o jag kör ner till Stockholm i morgon innan det bär av vidare söderut mot södra Europa.


:) :D :) :D :) :D
 
Toppen