Suga av annan kille?

bbboy

Medlem
Kön
Man
Någon som gjort det?
Hur kom du på tanken?
Hur träffade du killen? Hur frågade du?
Berätta sen gärna om själva upplevelsen!

Själv har man gjort det en gång via en kontaktsida, men det var inte så upphetsande. Skulle dock gärna testa igen med någon annan.
 

gurra456

Medlem
Kön
Man
Någon som gjort det?
Hur kom du på tanken?
Hur träffade du killen? Hur frågade du?
Berätta sen gärna om själva upplevelsen!


jag har gjort det ja,..

jag ville testa nått nytt

vi är kompisar sen länge tillbaka, det var han som började ta på mig, sen hände det ;)

det är en härlig känsla att suga av en härlig kuk, man blir liksom bara helt kåt av det. det går inte att beskriva :p
 

måstejaghetanåt

Ny medlem
Kön
Man
Har gjort det, älskade det, gör det mycket gärna igen!!!!! :p :p Jag blir så kåt av det så jag behöver inte runka eller bli avrunkad/avsugen själv!! Det räcker med upplevelsen. Det har hänt ett antal gånger med ett par olika killar.
 

kaspar

Ny medlem
Kön
Man
Har gort det med en barndoms kompis,började med att runka tillsammans sen runkade vi varandra o testade att suga kuk
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Vi spelade klädpoker, det var han som föreslog det. Han blev jättegenerad när han skulle ta av sig kalsongerna. Jag såg ju tydligt att han hade stånd. Så jag sa till honom att han inte skulle bry sig om det, "det har ju jag med". Sen fick jag snabbt tänka porriga tankar för att få stånd, vilket ju aldrig tagit mig många sekunder... Efter mycket tvekan tog han av sig det sista plagget. Vi runkade åt varandra. Han sprutade över min mage efter rätt kort tid.

Vi runkade många gånger tillsammans.

En gång bestämde jag mig för att nästa gång, om det nu bli en nästa gång, så skulle jag ta hans kuk i min mun. Jag tror att det dröjde ett tag innan vi runkade ihop nästa gång. Och jag hade ju bestämt mig. Jag tror han blev lite förvånad. Man han gjorde definitivt inget motstånd.

Vi provade att suga av varandra ett par gånger. Har tyvärr inte träffat honom mer sedan. Vi flyttade åt olika håll.
 
R

Rollo1

Gäst
Har gjort det..i ungdomen.

Killar testar :D

Har inget behov att göra det igen.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Har sugit av några gånger. Träffade killen på en simhall. Följde med honom hem. Han sög av mig helt underbart. Sedan frågade han om jag ville prova. Jag provade och han stönade. Jag tog inte satsen i munnen, utan runkade honom tills han sprutade. Det kändes spännande.
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Vi spelade klädpoker, det var han som föreslog det. Han blev jättegenerad när han skulle ta av sig kalsongerna. Jag såg ju tydligt att han hade stånd. Så jag sa till honom att han inte skulle bry sig om det, "det har ju jag med". Sen fick jag snabbt tänka porriga tankar för att få stånd, vilket ju aldrig tagit mig många sekunder... Efter mycket tvekan tog han av sig det sista plagget. Vi runkade åt varandra. Han sprutade över min mage efter rätt kort tid.

Påminner mig rätt hårt om sista gången jag runka av en annan kille :cool:
 
Toppen