suga av sig själv

pojke88

Medlem
Kön
Man
Jag har hört att en del män kan suga av sig själva...jag har försökt, men jag är inte tillräckligt vig...är det någon som kan?[:
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag kan inte... men jag var ett troget fans av "baren" när det gick på tv3. En av säsongerna var det en avdankad rockstjärna med, och han kunde. Han visade tom med hjälp av en korv, så nog går det allt.

all you need is love
 

avve

Medlem
Kön
Man
He he , är det en kille som lurar oss glada Cam onanister att onanera för dom ?
Upp till bevis !
 

JoSwede

Medlem
Kön
Man
Såklart hon (redheaded girl) inte kan det ... men ni kanske har hört talas om nåt som heter ironi ... ! :)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
eftersom jag är tjej så kan jag inte... vill ni tro att jag är en kille så varsågoda... *asg*
Och... såvitt jag vet har jag inte bjudit in någon i hela världen att visa sig i cam för mig, det är bara osmakligt. Tro vad ni själva vill...

all you need is love
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Varför sug denna baren_avdankade_rockstjärna av sig själv?
därför han kunde, andra sidan tycker jag att det verkar som ett tämligen jobbigt sätt att 'onanera'

redheaded_girl, jag fattar inte grejen, en tjej kan inte suga v sig sj, så plötsligt tror alla att du e en kille!?!? jag kan inte heller, inte för att jag orkat knöla ihop mig till en fakir_självsugande_hög.


Smisk, Känslan som sitter i!
 

avve

Medlem
Kön
Man
Jag gilar det du skriver redheaded_girl ! inget fel, skriv mera, lyssna inte på mig. Längtar efter din nästa novell.
/Arvid
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
När jag var typ 16 kunde jag nå ner om jag låg på rygg och gjorde en halv bakåtkullerbytta... Fick in hela ollonet men jag fann det inte så bekvämt så jag testade bara några sekunder. Nu 10 år senare når jag inte ner... har lagt på mig lite för mkt muskler tror jag... synd, för nu skulle jag gärna testa igen o se hur skönt det kan bli. Och nej, jag är inte bög... kan man runka av sig själv så kan man väl suga med :)

Kåt & glad
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Jag fick in halva kuken i käften när jag var 16 år, kunde munknulla mig själv hårt. Det var inte i närheten av att vara lika skönt som när en annan person suger av en, men det var häftigt.

MEN.. det är farligt för nacken och jag slutade efter att ha fått väldigt ont, man kan skada sig! Så är man inte böjlig "naturligt" så ska man inte tvinga ner huvudet mot kuken, det kan gå åt helvete.. [B)]
 
Kön
Man
Det som ni diskuterar här är ett vida omtalat fenomen som går under den lite finare benämningen autofellatio. Detta är något som man beräknar att ungefär två promille av den manliga befolkningen behärskar, men jag får för mig att det finns betydligt fler där ute som sysslar med denna avancerade form av onani. Ryggraden bör vara lång och mycket flexibel (alla har inte den flexibilitet som krävs, men den kan tränas upp till viss del). Det bör understrykas att jag nu talar om att verkligen kunna suga av sig själv, att slicka på ollonet klarar de flesta som inte är alltför överviktiga med lite träning. Jag har märkt att det inte finns så många AF-praktiserande här i Sverige, eller så vill de inte ge sig till känna. Själv har jag praktiserat denna onaniform sesan jag var femton och jag suger in min kuk till roten utan alltför mycket ansträngning. För den som vill testa själv, vill jag säga: ha stort tålamod och var försiktig! :eek: Värm upp ryggmuskulaturen ordentligt. Dessa saker tar lång tid. Tänk i millimeter och inte centimeter! Praktisera yoga.

M D
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Jag fick väl in ungefär halva när jag var sisådär 16-17 år, i sittande ställning... mycket upphetsande tyckte jag det var! Om jag utförde ovan beskrivna bakåtkullerbytta fick jag in mer än så. I dagsläget (fyllda 24) når jag ungefär att slicka hela ollonet i bakåtkullerbytteställning. Önskar jag fortfarande kunde vad jag kunnat, men har insett att det inte kommer gå och vill inte riskera nacke/rygg för en sådan sak.

Jag kan däremot poängtera, att även då jag kunde få in ganska mycket, krävdes mycket uppvärmning!
 
Kön
Man
Jo, fhqwgads, om man ska syssla med AF, bör man vara väldigt bestämd och ihärdig och inte ha inställningen "har insett att det inte kommer att gå"... faktum är att har man en gång lyckats så har man ju bevis på att det går! Ta det bara lugnt och försiktigt. Gör det helst på kvällen, ta ett riktigt varmt bad, strunta i att äta (en tom mage är inte i vägen) och gör några styrketräningsövningar för ryggen. Själva tekniken finns att läsa om på massvis med websiter.

Hur är det då att suga av sig själv? Tänk efter: Vem vet bäst hur du vill bli sugen?

M D
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jaha... då vart man tillbaka på forumet igen.

Såg att ni dratt upp det här med självavsugning, tervligt trevligt.

För er som inte känner till det så har även jag kunnat suga av mig själv en gång i tiden, en förmåga som sedan ett tag tillbaka gått förlorad för min del. jag kämpar väl för lite antar jag.

Tänkte bara bringa lite ljus i tillvaron till er som försöker men inte lyckas. Det har med träningen att göra i högsta grad. Innan jag började på gym eller intresserade mig för gymnastik kunde jag knappt slicka toppen på ollonet. Med regelbundna ryggövningar samt väldigt god stretching hade jag några månader senare hela ollonet i munnen.

Så ge inte upp, det går.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Chan

Medlem
Kön
Man
...hmmm...fullt sjå med att nå med handen...och ni talar om att ta sin egna...i munnen....:)

...det var till och vara viga...;)

...orättvist...:D

Det gäller att ha MOD
att vara den man är,
och inte tappa modet,
för att man
är den man är..!
 

-XY-

Ny medlem
Kön
Man
Öh, jaha?

Nåväl, en ggn i dushen fick jag in nästan hela ollonet. Nu ser det lite mörkare ut dock. Dessutom fick jag skitont i ryggen dagarna efter.

Hrm, känns roligt att någon annan nisse registrerat sig med nästan identiskt namn.. /:
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Originally posted by -XY-

Öh, jaha?

Nåväl, en ggn i dushen fick jag in nästan hela ollonet. Nu ser det lite mörkare ut dock. Dessutom fick jag skitont i ryggen dagarna efter.

Hrm, känns roligt att någon annan nisse registrerat sig med nästan identiskt namn.. /:





vem syftar du på?...
eftersom jag skrev innan dig...så tog jag åt mig?...

Det gäller att ha MOD
att vara den man är,
och inte tappa modet,
för att man
är den man är..!
 
Toppen