Suga av sig själv!

Tompa21

Ny medlem
Kön
Man
Vet att denna tråd funnits förut men vill åter väcka den till liv..
Jag är helt fixerad vid att suga mig själv.. Både när jag onanerar
och har sex med både kvinnor och män.
Brukar när jag är själv ligga på sängen med benen upp mot gaveln och
"knulla" mig själv i munnen tills jag kommer i min egen mun och över ansiktet.
Har även varit med killar som knullat mig samtidigt som jag sugit mig själv, och
dom har blivit så jävla. kåt på detta..
Tjejer jag varit med har jag "hjälpt" till när dom sugit mig och även dom tycket att det är så jävla fränt..

Undrar nu om det finns några andra män med liknade erfarenhetet eller
som använder detta som onani-metod??
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Ja gör det ibland men måste värma upp ordentligt innan. Får in hela i munnen och det ha hänt att jag sprutat i munnen oxo :p[:eek:)]
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
lyckosar ni som kan suga av er själva.. Skulle vilja det själv, då kan man göra det så ofta som man vill.... men det skulle nog aldrig bli så bra som när tjejen gör det..
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Sorry inga bilder. Det är för privat fö de e svårt att inte visa ansiktet å de ska va me om de ska va nå nice :p[/size=2]
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
När jag var yngre kom jag på att jag kunde suga av mig själv. Jag fick väl in halva ungefär, alldeles tillräckligt! Det var en fascinerande upplevelse, och jag gjorde det ofta, men jag fick ont i ryggen efteråt.

Nu är det länge sedan jag lyckades med mer än att slicka lite längst ut på ollonet, men det händer att jag ligger i sängen med, så att säga, rumpan uppåt, och försöker spruta mig själv i munnen. Det brukar funka. Inte hälften så skönt, men ändå rätt upphetsande.
 

Zerteus

Medlem
Kön
Man
Jag föröker nå längre och längre ner... Jag kan typ få in halva ollonet. Men det går framåt. I böjan kunde jag nästan bara nudda med tungspetsen. :D

// Z
 

Jhaa

Ny medlem
Kön
Man
Hvis det er noen som vil prøve å suge seg selv, bruk denne linken. Der kommer det opp en del bilder. Trykk på bildene, da kommer bildet du trykket på opp på egen side, trykk igjen og dere vil se at det egentlig er film klipp, av gutter og menn som suger seg selv!!!

http://www.solosuck.com/aepixpage/clips.html

:)
 
Toppen