Suga av sig själv

hotguy

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Hej, det har ju hänt att man sett killar som sugit av sig själv på olika porrsidor. Jag undrar nu om det finns någon här som kan det. Är det skönt, gör ni det ofta?? Ni kanske rent av har bild på det...
 

Krem

Ny medlem
Kön
Man
Om du kollar runt i forumet kan du se att det finns en hel del killar som kan suga av sig själva (fler än jag trodde). Jag blev själv inspirerad av läsningen här och har sedan drygt en månad (efter ett en hel sommars envis träning) lyckats få in hela ollonet i munnen. Kan bara konstatera att det är porrigt värre dels att suga sin egen kuk, men framförallt att ta sprutet direkt i munnen. Har aldrig varit feg för min egen sperma men efter dessa framgångar får jag nog säga att sperma är godast då den kommer direkt i munnen.
 

Buddah

Ny medlem
Kön
Man
Har testat ett antal gånger med stor framgång..
Får in det mesta utav kuken och tycker det är så jävla upphetsande samtidigt som ja pullar min anal...
Riktigt skönt och kommer i feta kaskader...
 

spännande

Ny medlem
Kön
Man
Om du kollar runt i forumet kan du se att det finns en hel del killar som kan suga av sig själva (fler än jag trodde). Jag blev själv inspirerad av läsningen här och har sedan drygt en månad (efter ett en hel sommars envis träning) lyckats få in hela ollonet i munnen. Kan bara konstatera att det är porrigt värre dels att suga sin egen kuk, men framförallt att ta sprutet direkt i munnen. Har aldrig varit feg för min egen sperma men efter dessa framgångar får jag nog säga att sperma är godast då den kommer direkt i munnen.

Kan bara hålla med om att det är "porrigt värre". Jag har praktiserat denna ädla konst i ett par år nu och det är med samma habegär man suger på sitt ollon var gång. Dubbelt upp jämfört med ett vanligt runk. Även om jag däremot var lite "feg för min egen sperma" i början kan jag inte idag tänka mig att spotta eller ta det vid sidan om. Gott vet jag inte om det är rätt ord, inget som man smakar om man inte är kåt. Smak av sex/porr är vad det är och det är väl det man vill när man runkar.:p
 

LoseControl

Ny medlem
Kön
Man
Kan ni verkligen göra det? [:0] Antligen måste ni ju vara sjukt viga eller så har ni en riktigt rejäl balle :D
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Kan ni inte posta ett bildbevis om ni kan, tvivlar starkt att det är så
många som fixar det, borde finnas mer på internet då.
:)
 

hotguy

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Kan ni inte posta ett bildbevis om ni kan, tvivlar starkt att det är så
många som fixar det, borde finnas mer på internet då.
:)

Håller med, hade vart intressant att se hur det går till och om det verkligen är så många som klarar va det.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag har medfödd vighet i hela jävla kroppen...
Hur ska man träna upp det?
Jo, man får väl helt enkelt göra som man skulle göra när man ska suga av sig själv.
Det är som vanlig tänjning efter ett gympapass.
Lite i taget varannan dag så kommer man märka skillnad efter ett tag...
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har 18 cm kuk men har aldrig lyckats suga av mig själv. Hur gör ni för att träna upp förmågan?

Jag bara böjer mig fram.
Behövde inte träna.


You´re the lucky one! Själv känns det som om ett par revben skulle behövas tas bort...

Men jag kan nog lite jag också. Och ännu mer kunde jag för tio år sedan.:D
 
Toppen