"Suga av" tungan.

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Shit nu har man missat nått! Detta måste jag testa på killen så fort jag bara kan! Är väl ingen mästare på att kyssas men jag håller på och lär mig. Detta var ett mycket bra tips! Tack! Ska absolut prova kyss av mungipan också!.

Ingen som har några mer bra tips att ge en "nybörjare"?

Vad bra att den kunde vara till hjälp, tråden! :D Du måste absolut prova det där med att suga av tungan + att kyssas på ena mungipan. Även det som allas våran Nightdriver :)D) skrev; att naffsa efter den andres tunga är upphetsande.



---

Shit Snäckan! Efter ditt inlägg (om hur upphetsande tråden var) var jag tvungen att läsa om hela igen och nu är jag alldeles för sugen för mitt eget bästa ......igen! ;) Fan! :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Shit Snäckan! Efter ditt inlägg (om hur upphetsande tråden var) var jag tvungen att läsa om hela igen och nu är jag alldeles för sugen för mitt eget bästa ......igen! ;) Fan! :p[/quote]

-----------------



Då önskar jag dig en riktigt skön stund;):p:love:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Shit Snäckan! Efter ditt inlägg (om hur upphetsande tråden var) var jag tvungen att läsa om hela igen och nu är jag alldeles för sugen för mitt eget bästa ......igen! ;) Fan! :p

-----------------



Då önskar jag dig en riktigt skön stund;):p:love:

[/quote]

Tack tack! :D:p;)
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Något som jag tycker är otroligt upphetsande också, om man nu inte kan slicka och suga på riktigt, det är att kyssa flickans hand och sedan försiktigt slicka mellan två fingrar, ring och lång helst, sedan liksom tränga in mellan fingrarna som om man slickade hennes fitta. Vad tror ni om det? Fungerar bra på tåg buss, flyg etc.
BM
 
Toppen