Sur överraskning

avve

Medlem
Kön
Man
Jag har precis träffat en tjej, Härlig Cameltoe, käns riktigt skönt just när det första fingeret slinker inn mellan dom lite större yttre blygdläparna, och känna att hon är riktigt plask våt där inne.
Problemet är bara att andra gången vi hadde sex, mörkt i hennes sovrum, safterna kändes lite annorlunda. Luktade lite annorlunda med. Kände direkt att jag inte var sugen på att slicka den musen ikväll. När vi är klara går jag på toaletten för att slänga min kondom, och ser att jag är blodig båda på henderna och mellan benen.
Hennes säng hadde en stor mörk fläck precis där vi hade legat.
Jag tror hon inte vågade säga att hon hadde fått mens, eller varför ?
Resultatet är hur som att jag är inte sugen längre, visst skön sex men jag känner att det blev för mycket. Tänk om jag hadde börjat slicka ? det gorde jag förra gången och hon tyckte det var skönt.
Jag har slickat henne efter detta men känslan fins kvar.
Egentligen inget problem med mens, men att få sjokket, och inte våga fråga vad hon tänker är det som sätter stopp.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
antingen så har hon inget som helst problem med mens och tycker inte det är något som ens är värt att nämna. Sen finns möjligheten att hon känner precis som du, att hon inte vågar säga. Till sist finns faktiskt möjligheten att hon fick mens precis innan/under akten och var hemskt generad när hon sen upptäckte det...

Försök prata med varandra istället för att vandra runt varann.

all you need is love
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Hon kanske inte hade märkt att mensen kommit? Ibland kommer det plötsligt. Det är det enda jag kan säga till hennes försvar. Även om hon skulle tycka det är ok att ha sex när hon har mens så hade hon säkert skyddat sängen om hon vetat. Det KAN ju vara så att hon inte vågade säga något, men då får du väl hålla koll på veckorna...

Annars får du ha en lampa tänd i sovrummet!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hålla koll på veckorna, det e hur lätt som helst *ironi*
men umgås man med en kvinna mycket lär man sig snart de små subtila tecknen på att PMS'en (PreMenstruellaSmärtor). då vet man att att mensen kommer s n a r t!

Tänt ljus, det e bäst i alla läggen!


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Lite nyfiken på hur det har gått med det här problemet.... Har du hittat någon lösning eller har det tagit slut?
 

BMRM

Medlem
Kön
Man
Han låter hälsa att han nuförtiden älskar mens,
hon berättade innan att hon hade mens och avve
gick ner med tungan att en tvekan.
 

avve

Medlem
Kön
Man
Originally posted by BMRM

Han låter hälsa att han nuförtiden älskar mens,
hon berättade innan att hon hade mens och avve
gick ner med tungan att en tvekan.

Ha Ha
Jag har nog egentligen inga problem med mens, kan tänka mig att ha sex i duschen men tungan får nog vänta.
Och tjejen är jag inte ihop med. Varför? tja det var nog inte bara mens historien som var problemet. Det passade bara inte, inget konstigt med det.
 

lrgk

Ny medlem
Kön
Man
De tjejer jag varit tillsammans med har sagt till mej ,nää inte idag när jag varit på väg ner om de har haft blod .
Det brukar kännas på lukten också ,mens luktar lite dåligt .

lrgk
 
Toppen