Sväljer ni?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Tjejer, när ni suger av en kille, sväljer ni?
Är det vanligast när det gäller pojkvän/sambo?
I så fall, får ni ut något av det?
Eller är det äckligt?

/ På en liten allmän begäran flyttas detta till sex&samlevnad
// Flow242
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag sväljer, inte för att jag får ut något av det men jag tycker inte heller att det är äckligt. Däremot tycker jag på något vis att det känns äckligt att springa iväg och spotta ut det... Jag är väl kanske inte helt normal *s* ;)
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jag sväljer, inte för att jag får ut något av det men jag tycker inte heller att det är äckligt. Däremot tycker jag på något vis att det känns äckligt att springa iväg och spotta ut det... Jag är väl kanske inte helt normal *s* ;)

Jag kan inte mer än hålla med dig :)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Nej jag sväljer det inte , men jag sspringer inte heller iväg för att spotta ut det.
Det får rinna ut ur min mun
 
G

Guest

Gäst
man blir kåt av att höra tjejernas berättelser.. synd att jag håller på med ett test för att se hur länge jag kan hålla upp med runk
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Sväljer, tycker både om smaken och känslan av det.

Är det någon jag inte känner handlar det inte om avsugning överhuvudtaget, har aldrig förstått mig på avsugning med kondom...
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag sväljer oxå alltid :p
Älskar smaken och att känna den rinna ner i halsen på mej. Jag har alltid varit väldigt fascinerad av sperma och tycker inte det finns någonting som är äckligt med det! Det är kul att leka med det oxå :)
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Jag tycker det smakar äckligt bara...
Men det var vad jag tyckte första gången också, så det kanske är därför det sitter i, det kanske är jättegott egentligen? :D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Rödluvan: Avsugning med kondom? Haha, bra sagt! *ler*

VaGina: gott och gott, men det borde inte smaka äckligt... Min egen smakar lite salt, och lite mandel. Det är lite speciell smak, precis som smaken av en mus. En mus smakar normalt gott (tycker jag), men infektioner kan spöka... (vädra musen flickor! :)) Om det verkligen smakar äckligt (annat än salt och lite mandel) kanske något är på tok... Oavsett vilket ska inte du, eller nån annan, göra något du inte tycker om, det är ju liksom hela vitsen med sex - att njuta (duh?). ;) det kanske är "första intrycket" som blev på fel sätt för dig, sitter i? Hoppas nästa gång blir mysigare, och att du bestämmer själv!! Puss förresten, sexy!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Angående att det känns porrigt att avälja, jag tycker att det känns mer porrigt att bara gapa när killen närmar sig och låta honom spruta i munnen, ansiktet eller var det nu hamnar. Eller också kan han sprut över min mage, mina bröst eller dylikt så kan jag torka av det och slicka mina fingrar rena. Men detta bör göras med en gång, ingen hit med kall sperma, tycker jag.
 
Kön
Kvinna
Angående att det känns porrigt att avälja, jag tycker att det känns mer porrigt att bara gapa när killen närmar sig och låta honom spruta i munnen, ansiktet eller var det nu hamnar. Eller också kan han sprut över min mage, mina bröst eller dylikt så kan jag torka av det och slicka mina fingrar rena. Men detta bör göras med en gång, ingen hit med kall sperma, tycker jag.

Håller med här :D
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
håller med!
känner mig porrig och sexig när jag gapar o tar emot det som kommer...kommer det i munnen sväljer jag, om det inte är mängder det vill säga :)
leker gärna lite med det, slickar rent på fingar o slickar ren kuken...
:p
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Angående att det känns porrigt att avälja, jag tycker att det känns mer porrigt att bara gapa när killen närmar sig och låta honom spruta i munnen, ansiktet eller var det nu hamnar. Eller också kan han sprut över min mage, mina bröst eller dylikt så kan jag torka av det och slicka mina fingrar rena. Men detta bör göras med en gång, ingen hit med kall sperma, tycker jag.

håller helt med!
 

buzz2

Ny medlem
Kön
Man
Min härliga tjej sväljer och njuter av det, hon har börjat fundera på hur vi skall göra när vi vill ha barn... Hon vill ju ha satsen i munnen :D Jag tycker det är grymt porrigt och tänder på att hon vill ha min sats i munnen. Ibland vill hon att jag sprutar henne i ansiktet. Jag har aldrig varit med om en tjej som gillar satsen, så jag känner mig lyckligt lottad och har friat till henne. :)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Min härliga tjej sväljer och njuter av det, hon har börjat fundera på hur vi skall göra när vi vill ha barn... Hon vill ju ha satsen i munnen :D Jag tycker det är grymt porrigt och tänder på att hon vill ha min sats i munnen. Ibland vill hon att jag sprutar henne i ansiktet. Jag har aldrig varit med om en tjej som gillar satsen, så jag känner mig lyckligt lottad och har friat till henne. :)
Ni får väl göra det 2 ggr, en gång när hon tar det i munnen och en gång när du kommer i henne ;)
 
Toppen