Sväljer ni?

mrkinky

Medlem
Kön
Man
ibland kan det vara haftigt beror helt pa stunden... ibland ar man sa jakla kat och vill se henne ta satsen i munnen sen kysser vi varandra efterat... gor det ibland med min kk... :p
 

asplund

Ny medlem
Kön
Man
Många här som gillar att svälja, har svårt att tro att ni representerar de flesta tjejer, kan väl inte vara så vanligt att tjejer gillar att svälja?
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Många här som gillar att svälja, har svårt att tro att ni representerar de flesta tjejer, kan väl inte vara så vanligt att tjejer gillar att svälja?

Nog sant, men å andra sidan är tjejer som besöker ett forum som detta lite extra "porriga"?
Vem vet.

Och på själva frågan.
Japp, jag sväljer också...
Gillar känslan av porrigheten av att göra det.
Och då man ofta ser hur mycket killen njuter av att se mig göra det, så upphöjer det känslan och blir en härlig avslut på själva akten...
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Många här som gillar att svälja, har svårt att tro att ni representerar de flesta tjejer, kan väl inte vara så vanligt att tjejer gillar att svälja?

Nog sant, men å andra sidan är tjejer som besöker ett forum som detta lite extra "porriga"?
Vem vet.

Och på själva frågan.
Japp, jag sväljer också...
Gillar känslan av porrigheten av att göra det.
Och då man ofta ser hur mycket killen njuter av att se mig göra det, så upphöjer det känslan och blir en härlig avslut på själva akten...
Håller med Sofia!!!!!
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Jag sväljer också. När jag har sex med killar. Men jag har oftare sex med tjejer och f.n. har jag fast sällskap. Hon tar gärna emot min sperma överallt och sväljer alltid om det kommer i munnen. Om det råkar bli så att jag sprutar henne i ansiktet och runt munnen så brukar vi kyssas direkt efteråt och dela på sperman. Då brukar ju jag få i mig en del också.
 
Toppen