svårt att få orgasm

mumma

Ny medlem
Kön
Man
jag har ett litet problem... jag kan inte komma om jag inte spänner mig som fan.. även när jag runkar själv eller får hjälp på andra sätt[:0] nu är det så att jag och min flickvänn har börjat ha sex och jag har jätte svårt att komma i henne för jag tine kna spänna mig.
någon som har liknande problem?

en runk om dagen är bra för magen
 

Lews

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade problem med det förut, men när jag slutade tänka på att komma så gick det över. Prova med att inte tänka på att du måste komma, kanske släpper då.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
exakt! exakt! i början när jag var ovan, kom jag på ca 30 sek. sedan när jag lärde mig att hålla tillbaka sperman, kan jag ida knulla i 30,60 min utan att komma. det är frustrerande, tänker hela tiden på att komma, men man kommer aldrig , speciellt ente efter man tryckt tillbaka sperman. det e så jobbigt att försöka låta bli o tänka på det..
 

mumma

Ny medlem
Kön
Man
ja vist är det jobbigt! fan bruden tröttnar ju på att suga av en efter ett tag...

en runk om dagen är bra för magen
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Jag är jättekonstig. Ibland är jag nära efter bara några juck, ibland kan jag hålla på i evigheter så att både jag och flickan tröttnar :S.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Corm

Jag är jättekonstig. Ibland är jag nära efter bara några juck, ibland kan jag hålla på i evigheter så att både jag och flickan tröttnar :S.

detta känner jag igen.... det brukar vara så när jag fått i mig minsta gnutta alkohol, dä kör jag och kör och inget händer... brukar sluta med att jag och tjejjen tar det dan efter eller nåe liknande :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

ktakillen

Ny medlem
Kön
Man
Finns det något tips på hur man håller tillbaka sperman när man knullar? Jag tror att jag max kan hålla mig i 20sekunder, och det är ju inte så kul..
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ktakillen

Finns det något tips på hur man håller tillbaka sperman när man knullar? Jag tror att jag max kan hålla mig i 20sekunder, och det är ju inte så kul..

Testat och onanera innan ett samlag och sett om det gått bättre ???

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ktakillen

Finns det något tips på hur man håller tillbaka sperman när man knullar? Jag tror att jag max kan hålla mig i 20sekunder, och det är ju inte så kul..

Precis som Mumma sa, prova att runka innan eller se till att det går för dig väldigt tidigt när ni börjar ha sex. Sen fortsätter ni smekas o du försöker ge tjejen så mycket njutning du bara kan. När det gått en stund har du kanske åter fått stånd och det är dags att ni knullar. Då bör det vara lättare för dig att kunna hålla dig mer än 20 sek.

Detta är också en teknik som bör tränas på. Start o stopp. Kanske måste ni ta det lite lugnare när du är i henne, kanske stanna upp flera gånger när du känner att du är nära. Sex är något man delar. Gemensam njutning då blir det kanon.
 
Toppen