Svårt att få stånd

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Som rubriken lyder;

Jag har upptäckt att jag har väldigt svårt att få stånd. De flesta behöver bara se bröst för att få stånd, men jag måste kolla på en porrfilm och ta på penisen lite.

Vad kan vara fel?

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Vi är olika. Jag är nog som du. Jag får inte stånd så jättelätt, utan det krävs lite mer än naket. Kanske beror det på att jag kräver mer för att uppfatta det hela om sexuellt. Vi tänder ju på olika saker. En del tänder på bröst eller fetischer, en del kräver beröring, en del gillar att titta på porr eller andra som har sex och en del tänder på allt. Så du är allt normal.

Det viktigaste är att din kuk fungerar. Funkar det när du runkar så är det inget fel alls!
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Jag får stånd väldigt lätt. Bara man tänker lite åt rätt håll så vill han upp och stå i givakt. Samma sak om jag runkat med.. Inget hjälper liksom..
Det ultimata vore ju om man hade slak tills man börjar dra i han..
Det är ju vid beröring han ska stå..
Jag är avis på dig phyz!

kåt kille i småland
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Det är samma för mig som tattoo-kille, ibland ställer den sig av minsta anledning kan bli väldigt pinsamt.
Som om man tänker på att man ska sätta på tjejen när man kommer till sängen när jag tar av kalsongerna så börjar den resa direkt och vips står den stenhård. Den brukar inte bli slak heller direkt efter att jag sprutat det kan ta upp till en halvtimme eller nått, hur brukar det bli för er andra?? för en del har jag sett att den nästan är slak innan det sista har sprutats ut...
 
Toppen