Svagt sprut? Öm?

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Har en lite tanke här nu som oroar mig.

Det är såhär, att det nästan inte kommer något alls längre när jag onanerar, och det skjuter.

Dels kommer det jäkligt lite, och absolut inget tryck. Lixom bara drygar sig ut, såsom sirap ut ur sirapflaskan.

Spelar ingen roll om jag håller upp 1 vecka, och sen är stenkåt och drar i över 1 timme närmare 2. Samma klena sprut och lilla mängd.


Har haft ont i pungen några månader, tills jag gick till Farbror pungdoktorn. Nämnde allt jag hade känt, och denne kände lite snabbt, och sa att det inte är något fel. Fick ett tämligen oseriöst intryck av detta.

Sen så tog dom sekret och såg att ja hade nån infektion. Fick käka antibiotika 9 dar, och kändes som värken sakta gick över. (dom misstänkte klamydia, men det var det inte. Dom sa att det iallafall var en infektion, vad visste dom inte.)

Men känns som det ligger typ, små kulor, antingen i pungen, eller på kulorna. Vet inte om det är inbillning men så känner jag. Svårt att specifesera exakt vart jag känner detta.

Samt ömmar det fortfarande lite lätt ändå. Både i pung, och ovanför penis, där håret växer så att säga. Varsin sida av penis upp emot magen. Som ett rör på var sida som går uppåt.

Någon som kan ha en tanke om detta, och kanske vill rådge mig :)
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
sök läkare igen, så ska det inte kännas! kan vara att infektionen inte gett med sig riktigt.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
gick till Farbror pungdoktorn. Nämnde allt jag hade känt, och denne kände lite snabbt, och sa att det inte är något fel. Fick ett tämligen oseriöst intryck av detta.

Testa att gå till en riktig läkare. En infektion kan man i princip alltid identifiera och därmed fastställa hur den ska behandlas. Klamydia är inget man misstänker, det är mycket enkelt att diagnosticera.

Jag håller med dej om att detta verkar oseriöst. Mitt råd är att söka läkare igen.

Sen kan det vara så att det är normalt, alla har inte porrfilmssprut. Det kan variera från gång till gång men även i perioder som kan sträcka sej över månader och kanske år. Det kan bero på hur man mår i helhet, vilken kost man äter, hur man motoinerar, om man tar droger, läkemedel och tusen andra orsaker. Så det kan var så att din "pungdoktor" har rätt, men ett nytt försök tycker jag du ska göra om du inte känner dej nöjd med hans besked.

/Challe
 

jokke

Medlem
Kön
Man
Bamse mannen!!!
Gå till Doktorn omedelbart, ge dig inte!! Det kan vara obra att dras med ditt problem!!
MVH:)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Håller med resten av gänget.
Be och få träffa en annan doktor.

Iaf, GÅ till doktorn och bli undersökt - om inta annat bara för din egen sinnesfrid när även den andra doktorn inta bara säger att du är frisk, utan även förklarar var det är du känner i pungen. ...Well... smärta ska man inte ha om man är frisk... men du fattar vad jag menar.
Lycka till och krya på dig!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Tackar för era svar.

Saken är den, att man verkligen inte vill gå dit. Tog en evighet innan jag pallra mig iväg sist. Och hade riktig ångest för det. Hade en polare som verkligen skrämmde upp mig, med diverse saker, som gjorde att jag till slut ringde och boka tid.

Hatar att visa lillknorren för folk ;)


Fick piller utifall att det var klamydia, vilket det inte var. Men dom såg att det var en infektion, och jag skulle gå på tabletterna, vilket jag gjorde. Kändes som det blev bättre. Slapp "huggen" i pungen osv.

Nu är det mer ett lätt inre tryck kan man säga. Ungefär som när man är jättepinkig-nördig, fast detta sitter nu i pungen. Enkelt förklarat :)


Angående sprutet nu då. Kan det ha något med en infektion som inte gått bort eller så tro?


För att tillägga en annan sak. Har fått Ichias, efter en bilolycka jag vart med om. Och min brossa sa, att den värken kanske hänger ihop med pungvärken. Låter lite långsökt, men kan det kanske vara så hehe?
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tycker allt att du får svälja svårigheterna att visa dina grejor för doktorn och gå dit igen, snarast. Du får se det såhär - antingen går du dit och får reda på vad det är och får förhoppningsvis hjälp. Sen blir du frisk. Eller så låter du bli, och så blir kanske allting bara värre och värre och värre och till sist går det inte att göra någonting åt det. Värt att tänka på, tycker jag.
 
Toppen