Svenska mostrar...

Playboy

Medlem
Kön
Man
Jag har läst en hel del av de inlägg på detta forum, och konstaterar följande:

1) 95% Lögner (minst)

2) Usel svenska

3) Märkligt att alla har upplevt något pinsamt hos sin moster men att ingen har upplevt någonting hos sin faster, undrar vad en psykolog skulle säga om detta, dvs kopplingen till mamma men inte till pappa.

4) Jag förstår att det går utför för Sverige när 70% av den manliga befolkningen sitter och "runkar" framför datorn större delen av sin vakna tid. Medans den kvinnliga befolkningen verkar vara upptagen med att bli "sprutad" på, oftast av sin bror, enligt detta forum.

"Minds are like parachutes, they only function when they are open"
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
5) 96,8% av alla som påstår att dom är flickor/kvinnor är i själva verket pojkar/män.

Eller hur redheaded_girl
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Jag gillar forumet i sig, men jag gillar inte alla fjortisar som inte kan få utlopp för sina lustar på annat håll skall posta sina uselt skrivna inlägg här. När det sen blir uppenbart att alla (nästan) ljuger om allt, så går ju poängen förlorad, eller?
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Så vem är det mest synd om? De som "ljuger" för att få uppmärksamhet, eller de som vill ha uppmärksamhet genom att gnälla på de som vill ha uppmärksamhet?

Tycker nog själv att båda är lika patetiska...så jag vet inte vad du försöker uppnå?

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
forumet är ju faktiskt för alla, om jag har förstått det rätt. Det verkar inte finnas någon fast ålders-regel, alltså är det för alla. Då får man ta det onda med det goda, helt enkelt.

all you need is love
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Jag ber om ursäkt om jag trampat någon på tårna, men en del inlägg är upprepningar, lögner samt urusel svenska, medans andra inlägg är väldigt bra.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Vissa saker kan du ha rätt i, och vissa måste jag be dig om att lägga fram vad du baserar dina teorier på. Då föredrar jag ordentliga undersökningar med.
Dålig svenska. Ja dysleksi är något som i många fall skapar detta och jag har sett många be om ursäkt för sin stavning på grund utav det. De är inga jag finner att nån bör hoppa på. Även andra saker kan påverka språksvårigheter.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Scorpio,

Jagtycker inte heller att man skall kritisera eller göra narr av de som lider av dysleksi. Jag tänkte snarare på de inlägg som innehåller dåligt språk, tex. "då kom personen", då sa ja till han“ osv. Jag anser att om de ungdomar som skriver sina inlägg här skulle satsa lite mer på skolan istället för på sig "själva" eller i vissa fall på sin syster/moster, så skulle inläggen bli bättre. Jag ber om ursäkt för att detta forum just nu handlar om det svenska språket och mytomaner istället för onani. Iof så är ju detta också pinsamt, fast på ett annat plan. Dessutom förstår jag inte att vissa personer måste skicka in samma lögner om och om igen, då är det väl bättre att skicka in en novell. Hur som helst tycker jag att detta forum är kul att läsa så länger det inte blir för mycket dynga.
 

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror hela denna tråden handlar om att en hel del inlägg här i forumet lyser igenom.

Att ljuga och konstruera sina egna fantasier så att någon annan skall uppfatta det som verklighet kan faktiskt skada.

Ett exempel är alla sexchattar där män/pojkar utger sig för att vara kvinna, Är man någorlunda skärpt kan man lätt genomskåda dessa, men för andra blir det dessa personer en form av verklighet.

Om många sådanahär bluffar utger sig för att vara kvinna och älska wetsex ger detta en bild till alla andra att många kvinnor gillar wetsex vilket kan leda till press i verkliga livet för en kvinna att ställa upp på detta.

Jag säger inte att det inte finns kvinnor som gillar wet sex jag säger bara att man skall inte tro att det är vanligt.

Enligt statistik är Analsex inte vanligt, väldigt få kvinnor och män har analsex, detta stämmer absolut inte vad man ser på nätet.

Ja kanske är det långsökt men tänk efter så ser man att det kan påverka den verkliga synen på människor.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag har precis bytt till detta från ett annat forum, de flesta forumen idag kryllar av 13-15 åringar som bara vill ha uppmärksamhet. Det finns nästan inget sätt att stoppa dem, men vi kan nonchalera dem, och till slut kommer de att tröttna.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Originally posted by Playboy

Scorpio,

Jagtycker inte heller att man skall kritisera eller göra narr av de som lider av dysleksi. Jag tänkte snarare på de inlägg som innehåller dåligt språk, tex. "då kom personen", då sa ja till han“ osv. Jag anser att om de ungdomar som skriver sina inlägg här skulle satsa lite mer på skolan istället för på sig "själva" eller i vissa fall på sin syster/moster, så skulle inläggen bli bättre. Jag ber om ursäkt för att detta forum just nu handlar om det svenska språket och mytomaner istället för onani. Iof så är ju detta också pinsamt, fast på ett annat plan. Dessutom förstår jag inte att vissa personer måste skicka in samma lögner om och om igen, då är det väl bättre att skicka in en novell. Hur som helst tycker jag att detta forum är kul att läsa så länger det inte blir för mycket dynga.

Det du skrev däruppe som exempel är finfina exempel på hur dyslexi och läs och skrivsvårigheter tar sig uttryck. Det beror inte ett jäkla dugg på lättja. Jag ser de här problemen som du anklagar för att vara lättja i varenda skolklass idag, med killar och tjejer som gråter för att de inte kan stava eller få ihop meningar. Toppen att du hoppar på dem. Du kanske ska tänka dig för en skvätt, alla har inte möjlighet att stava exakt rätt eller skriva en grammatiskt korrekt mening. SKÄRPNING.

Sen vad det gäller lögner. Vad tror ni själva? Det är vetenskapligt bevisat att man ljuger i telefon för att man inte ser varandra. Hur "lätt" är det då inte att ljuga när man varken ser ELLER hör andra. Man måste lära sig att det är en del av den mänskliga naturen. Vi ljuger. Punkt och slut. Sen kan man handskas med det på olika sätt, såklart. Internet är en plats där man helt enkelt inte kan ta någonting för givet.

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Playboy

Jag har läst [red]en hel del av de inlägg[/red] på detta forum, och konstaterar följande...

[red]Medans[/red] den kvinnliga befolkningen verkar vara upptagen...

Jag gillar forumet i sig, men [red]jag gillar inte alla fjortisar som inte kan få utlopp för sina lustar på annat håll skall posta[/red] sina uselt skrivna inlägg här.

...en del inlägg är upprepningar, lögner samt urusel svenska, [red]medans[/red] andra inlägg är väldigt bra.

[red]Jagtycker[/red] inte heller att man skall kritisera eller göra narr av [red]de[/red] som lider av [red]dysleksi[/red]. ... [red]Iof[/red] så är ju detta också pinsamt, fast på ett annat plan.

Samtliga citat hämtade från denna enda tråd.
Vem är det som skriver usel svenska?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Försöker väl vara neutral i denna diskussion men, ni har alla rätt. Mycket av det som skrivs i detta forum är fundamentalt felskrivet. Det kan bero på dyselexi, det kan bero på en låg ålder, Sure.

MEN... Må gud bestraffa den som säger att det inte går utför för den svenska skolan. Särskrivning är ett av landets största problem idag, tillsammans med faktiska bevis på att ungdomar blir sämre och sämre på att läsa och skriva.

Point is, man kan knappast klaga på individen. Speciellt inte på ett forum för onani som tillåter medlemmar av vilken jävla ålder som helst. Ska det klagas nånstans, klaga på staten, klaga på Göran!!

Och för BÖVELEN, jag märker att folk FORTFARANDE skriker ut sina sjukaste tankar och fantasier rätt ut i hetluften. Vi vill INTE höra sån skit som: "Åh vad jag fick lust att runka min stora saftiga megadolme" eller "MMM nu fick jag lust att slicka din fitta och ditt anus". GEEEESH, just SHUT UP!

__________________________
Masturbation for Salvation
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Konstigt att playboy har gått in för att förstöra MER än alla som han klagar på tillsammans. Nu får du skärpa dig, playboy. Det du ägnar dig åt är påhopp på personer. Människor du inte känner. Hur kan du göra så?

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 
Toppen