Svenska mostrar...

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Originally posted by Harvest Moon

Håller med dej i allt.
Liten brasklapp:
Dålig svenska ; Det heter "emedan", inte "medans"

Keep on dreaming

Jag anser fortfarande att Playboy med eller utan ordningsnummer skall vara lite vänligare i sina inlägg, kritik och skilda meningar är inget problem.

Detta är inget försvar till de som skriver en massa trams, utan bara en önskan om en lite trevligare ton på forumet.

Jag är inte heller någon vän av mosterknullare och syskonsprutare, men ge dem mothugg eller ignorera dem - avstå från rena elakheter och personangrepp.

Däremot har jag inget alls till övers för "geten" och hans eller hennes bilder, detta bara förstör.

Till sist brukar jag inte vara den som far med pekpinnen, men när man rättar någon annan får man tåla lite mer än i vanliga fall så broder/syster Harvest Moon så här ligger det till "emedan" betyder "eftersom" det ord du söker är "medan". Källa SAOL, SAOB.
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by BMRM


Jag backar upp Playboy till 100%, jag förstår precis vad han snackar om.

Antingen sällar man sig till Playboy och mig, och eventuellt Avslagen_Cola,
eller så är man s k 'white trash'. Och det är så himla himla sant.

Jag kommer inte att ställa mig bakom dig och Playboy.
och jag är fan inte heller något jävla white trash.
kan däremot hålla med era åsikter om att det finns alldeles för många oseriösa personer på detta forum igen.
Bland annat på grund av alla de underåriga som hittat hit.
till exempel som den där goat som lägger upp bilder på någons jävla ut tänjda arselhål.

trots att detta forum har sina brister så har vi iallfall turen att detta forum är så långt från lunarstorm och alla som tillhör det forumet.

så om ni ska tycka illa om något så vad är bättre än lunarstorm?.

punkt stort p litet s punkt finns säkert otaliga skrivfel i detta inlägg men jag bryr mig inte om det punkt stort d litet s punkt


Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag ställer mig aldrig bakom personangrepp, kritik är dock en helt annan sak. Playboy har säkert rätt i mycket, men han bör välja sina ord, hur korrekta de än är.

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

Harvest Moon

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by challe

Originally posted by Harvest Moon

Håller med dej i allt.
Liten brasklapp:
Dålig svenska ; Det heter "emedan", inte "medans"

Keep on dreaming

Jag anser fortfarande att Playboy med eller utan ordningsnummer skall vara lite vänligare i sina inlägg, kritik och skilda meningar är inget problem.

Detta är inget försvar till de som skriver en massa trams, utan bara en önskan om en lite trevligare ton på forumet.

Jag är inte heller någon vän av mosterknullare och syskonsprutare, men ge dem mothugg eller ignorera dem - avstå från rena elakheter och personangrepp.

Däremot har jag inget alls till övers för "geten" och hans eller hennes bilder, detta bara förstör.

Till sist brukar jag inte vara den som far med pekpinnen, men när man rättar någon annan får man tåla lite mer än i vanliga fall så broder/syster Harvest Moon så här ligger det till "emedan" betyder "eftersom" det ord du söker är "medan". Källa SAOL, SAOB.


AAArgh där fick jag. Kul att det finns nån som kan ! Kram/ T.
 

ossan_20

Ny medlem
Kön
Man
Orkade inte läsa mer än första sidan,
till viss del kan jag ställa mig på
Playboys sida! Trots detta måste jag
få anmärka på vissa saker...

Om en person som t ex Playboy ska anmärka
på stavning och språk, varför göra följande fel:
<ul>
<li> Playboy "konstaterar följande: 2) Usel svenska" ->Hur konstaterar man usel svenska? Man konstaterar snarare bruket av usel svenska</li>
<li> "Jag blev antagligen avstäng för" -> avstängd </li>
<li> "dysleksi" -> senast jag kollade stavades det dyslexi</li>
<li> Bara ett par småsaker, samt slutligen; Hur vet Playboy (Playboy 2?) vad som är lögn respektive inte lögn här på forumet? För att kunna ta fram en procent-sats behöver man självklart veta både hur många inlägg som skrivits totalt och hur många av dessa som är lögn. </li>
</ul>

Somliga människor kan man bara inte förstå sig på, många verkar ljuga, det jag inte begriper är varför Playboy bekymrar sig så? Men det är klart, han kanske tillhör TankePolisen (TP) - själv till hör jag StavningsPolisen (SP)...[8]

"Bite me"...
 
Toppen