Svenska TV-tjejer

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Var väl ett tag sedan Gyllene Tider hade rätt i att man ville sätta på tjejerna på TV2...

Såg TV4-nyheterna häromdan...Ulrika Nilsson, Ekonomi-Rafaela och Nora Strandberg...vilken trio! Vilken fantasi att ha trevligt med dem i sängen...

Några andra favoriter i svensk TV?
 

mr_frantic

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Agneta Bäckström, Hanna Malmodin, Lisbeth Åkerman, Yvette Hermundstad är några jag kommer på just nu. Alla mycket fina kvinnor.
 
A

AndyCamRunkare

Gäst
Marie Piccaso eller vad hon heter... hon var med i en omgång av big brother... hon leder just nu ett program som heter game on, i tv4+
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Den där ursöta brunetten (vet inte namnet på henne) som ibland leder Lyckochansen på TV3 på förmiddagarna. Jag tror hon pratar med lite Västerås/Uppsala-dialekt (jag bor i Skåne, är inte riktigt säker). Runkar ofta till henne.
 
A

AndyCamRunkare

Gäst
Yes, Marie Picasso är riktigt fin! Suzanne Sjögren (TV4 Sporten) är en annan...

du vet vem det är... du har sett henne bpde i bigbrother och game on? är det bara jag som tycker detta eller e hennes bröst större nu än när hon var med i bigbrother?
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Yes, Marie Picasso är riktigt fin! Suzanne Sjögren (TV4 Sporten) är en annan...

du vet vem det är... du har sett henne bpde i bigbrother och game on? är det bara jag som tycker detta eller e hennes bröst större nu än när hon var med i bigbrother?
Minns inte exakt hur hon såg ut i BB, men jag tror nog faktiskt du har en poäng där. Hennes bröst ser ut att ha svällt upp lite nu, det har du nog fasen rätt i. Riktigt fin är hon. Väldigt söt tjej. Ser ännu bättre ut nu än under Big Brother-tiden, tycker jag.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
AndyCamRunkare: Bara jag som tycker Marie såg bättre ut innan hon klippte sig? :oops: Visst är hon fortfarande söt, men inte alls som förut tycker jag.
 
A

AndyCamRunkare

Gäst
liten upplysning bara, lyckochans-tjejen heter Linda Kjellen och kommer från Hammarö, Karlstad..

ännu en uplysning, lyckochansen går på TV4 och ite TV4+

men hon du menar e också väldigt fin:D
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Mitt 3 åriga dotter satt i knät på mej när jag spanade på sommartoppen eller vad det heter från Gröna Lund och Gry kom in i rutan o hon säger pappa hon va fin. O man tänkta bara så rätt hon har :)
 
Toppen