Svett…

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Jag undrar om det finns någon därute som delar min böjelse för…

…het, kittlande, upphetsande, gnistrande, glänsande svettdroppar på vacker, erotisk, pulserande hud! Både på din och andras kroppar …

…under träningen, när du känner dropparna formas och kittla nerför ryggen och ner mellan brösten, över magen, längs halsen…

…på stranden när solens heta strålar smeker din nakna hud och du börjar glänsa erotiskt och små små droppar formas och börjar pillra i pannan, på handlederna, på magen och på låren…

…när du dansar i trans och låter kroppen rytmiskt pumpa fram rännilar av erotisk svett längs halsen och ryggen och det gnistrar till i ljuset…

Jag har alltid tänt på detta men samtidigt förstått att det är ganska sällsynt med andra som delar denna min böjelse. Svett associeras ju så ofta med obehag och dålig lukt, men jag talar alltså om det vackra med att betrakta vacker hud. Självklart är det också kopplat till det faktum att kroppen är i rörelse, blodet som pulserar – en viss kroppslig upphetsning i sig.

Även om du inte delar denna böjelse – eller svettfetisch, eller vad man ska kalla den – kommentera gärna!

Faunen
 
G

Guest

Gäst
Att känna den salta smaken av att slicka en tjej i urringningen direkt efter en svettig omgång på dansgolvet får mig att tända direkt.
 

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by FordFairlane

Att känna den salta smaken av att slicka en tjej i urringningen direkt efter en svettig omgång på dansgolvet får mig att tända direkt.

Ooo, precis så. En flämtande, pulserande, glittrande urringning… Mmm.
 
Toppen