Svettiga tjejer i träningskläder..

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Jag ska strax bege mig till träningen. Nu är det så att jag tränar karate sedan många år och brukar ha svårt att inte fantisera om många av tjejerna. Kanske att man knullar halvt om halvt avklädd med dräkten fortfarande på. Detta är lite av ett problem eftersom jag brukar ta hand om en del pass. Det krävs massa koncentration för karate så..
samma sak på gymet. När man står och lyfter skrot och ser nån tjej som har tighta kläder där svetten trängt genom och gör att det visas lite fler konturer och detaljer av hennes kropp. Man vill ju bara skrika rakt ut ibland. Så upphetsande att det inte är sant..
Fast på gymet behöver man inte tänka så mycket så där funkar det alldeles utmärkt. Sen att det finns tjejer som verkligen vill att man ska titta gör inte saken sämre. Många gånger har man fått runka av ett massivt stånd efter träningen...
Jag vet inte om det kanske är lite av en fetish. Att man vill ta tjejerna när de fortfarande har sina tighta svetttiga kläder på sig?

Nehe då vart det dags att springa till träningen :p

kåt kille i småland
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Jag tränar själv Goshindo se www.goshindo.com för info har gjort det sedan 2 år tillbaka, när man tränaren säger dela upp er i par så kör vi lite golv sparring rusar jag bokstavligen fram till nån söt tjej (som det finns många av) Så du är inte ensam.
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
jo, eftersom jag hållt på i över 10 år så får jag ju bestämma en del själv hehe. så visst finns det fördelar med det med. ibland kan man inte låta bli..
blir inte lika hård eller bra träning men fan så svårt att hålla sig borta från de fina tjejerna..

kåt kille i småland
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Frustrerande när jag satt på gymmet häromdagen och körde en magövning i en maskin med en annan tjej framför mej som körde mage i en annan maskin. I dom maskinerna sitter man ju vanligt och böjer sej framåt... svårt att koncentrera sej när hennes spets string stack fram :)
 

Honesty

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner igen mig. Jag tränar jujutsu och när vi sprang runt en gång under uppvärmningen och skulle lyfta varandra framifrån, så var det en tjej som var en aningen kortare än mig som lyfte upp mig.

Då hon gjorde det kände jag att mitt könsorgan trycktes mot hennes mage. Även om jag inte var hård eller så och även om jag hade både dräkt och boxers på mig, så är jag säker på att hon kände det. Fast jag tror inte hon tog illa upp, hon bjöd nämligen upp till att brottas sen :).
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by BMRM

Jag har gult bälte i karate.

Såja BMRM, du har nog snart BRUNT bälte...Ha ha ha!

Med tanke på dina påhopp i andra trådar så tycker jag att du borde hålla låg profil. Jag vet inte vilken stil du praktiserar, men om du har gult bälte så borde du ha 8-9 kyu kanske...
Själv har jag 2:a Dan i Kyukoshinkai, har tränat sedan 1977.[B)]
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
asia adda gärna om du är ute efter karatesnack. själv har jag tränat shotokan sen -95. inte så länge kanske men det är den stora passionen :)
du håller du lite i träningar? hand om många snygga tjejer?


kåt kille i småland
 
Toppen