Svimma vid orgasm.

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Har ni haft det så skönt nån gång när ni har onanerat(å fått orgasm) att ni svimmade?? nyfiken...
Pussar /Vicky
 

bajsan

Ny medlem
Kön
Man
Nej aldrig svimmat, men en gång stod jag upp i badrummet och runkade och när jag sprutade så förlorade jag kännseln i min ben och dom bara la av, så jag ramlade pladdask på stjärten.:cool: Har detta hänt någon annan? eller är jag bara onormal?

vad är detta? o_O
 

Valfett

Ny medlem
Kön
Man
hahaha, njae inte direkt, men när man står med benen lite böjda så blir man knäsvag o nästan ramlar= )

yääh..
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag har inte svimmat men det har svartnat för ögonen.

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Inte svimmat men väl nära på. Ibland när man har hållt på länge och när man väl kommer händer det rätt så ofta att man får se stjärnor och det nästan svartnar för ögonen. Det är när orgasmen håller i sig länge. Dessa orgasmer är de bästa. Sex av tio är väl sådana skulle jag tro. Beror på hur länge och vilket tålamod man har.


Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

JARI81

Ny medlem
Kön
Man
Om jag står o runkar i duschen,medans varm vattnet skapar ånga.
så brukar jag vara ganska nära att svimma,när jag kommer.
Bastun e oxå en ställe vart man lätt blir riktigt,riktigt yr.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har hänt några gånger att när jag sprutat så har det nästan svartnat för ögonen och jag stönat högt utan att kunna kontrollera hur högt så att säga
 

Stiffler

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">[blue][/blue]Jag blev avsugen av min förra (& första) flickvän som jag förlorade oskulden med. Det var bara kanske 10:e gången jag blev avsugen & så säger hon: "Jag tar det". Sen fortsatte hon bara & jag kom i hennes mun. Efter ett par sprut var det som att jag inte fick luft & jag svimmade nog ett par sekunder. Efteråt stack det & kittlade i armarna & benen. Först ett stort :D som alltid efter sex men sen kunde jag inte sluta skratta. Blev många mun & ansiktssprut efter det. Hon tyckte det var kul att se hur mycket jag kunde njuta liksom... :p
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
En gång när jag satt o runkade framför datorn med en porrfilm så innan ja skulle komma o så var jag så kåt att jag överansträngde magmusklen så ja fick ont i magmusklerna i 2 dagar. det var en fruktansvärt smärta. :(( fyfan..helt sjukt tyckte jag.
Jag har aldrig svimmat men ibland innan man ska komma sekunderna innan man ska spruta och man känner att nu kommer det stora lastet då skakar hela kroppen o man har svårt o kontrollera var man ska spruta :) heh..
 
Toppen