Sybian

Dasen

Medlem
Kön
Man
Är det någon som testat en sån eller ser det bara så gött ut på film,
ser ju ut som vissa ska vända sig ut och [^]

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Läs topic namnet, en sybian. En sån svart låda som har en liten vibrator grej som man kan byta ut till olika sorter och former. CD girls brukar ha sånna.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
MM det är nog där ja sätt dom men föröverig så har jag alldrig hört eller sett någon

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

lisen

Ny medlem
Kön
Man
En liten svart låda...??? Que? Jag är då helt klart inte påläst märker jag! Kan nån förklara ännu lite mer? Eller länka till nån bild eller så?


En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Har ett par filmer och flickorna där verka ju befinna sig i 7 himelen ett bra tag.
Tydligen så vibrerar den inte bara utan roterar också samtidigt som klittan ligger emot en liten kudde som också skakar.
Skakar det så kostar det ;)
Om någon vill se så kan ja skicka, om ja nu vet hur
Thomy_gun@hotmail.com

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
omg...kom dit och trodde att det var medeltida tortyr instrument [:0]
men men vissa kanske glömmer den där terminator grejerna efter en stund
lite svårt att tro det bara:D

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

robbokopp

Ny medlem
Kön
Man
[/size=6][green][/green]såvitt som jag har sett så är den lådan värd sitt pris... I UTESLUTANDE ALLA clips/filmer jag sett, så har de stackars flickorna svårt att hålla ansiktet när man ligger på högsta vibration, och även den snällaste tös brister ihop och beter sig som en liten slyna, & mjölkar sin lilla fitta mot maskinen!! Jag letar efter svensk sybianfilm om ngn har hört nåt. :p
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Faen skulle finnas någon lika frän grej åt killar......it´s not fair

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Det finns härliga dildos och olika leksaker för oss tjejer, men inget går upp mot en riktig kille ju!:)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen