Sybian

mrbiig

Medlem
Kön
Man
Varan som han säljer är nyvara, kontakta säljaren genom hans andra auktioner,
Varan blev inte såld så han har den säkert kvar!
Du kanske kan få den billigare?:)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Sybian verkar vara väldigt bra, har sett några filmer och tjejerna verkar njuta ordentligt, det får mig att gå igång också. Riktig ögongodis :p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sybian verkar inte vara helt fel, men något som låter nästan som en bilmotor i sängen kan jag vara utan, så bortsett från ljudet då.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Sybian verkar inte vara helt fel, men något som låter nästan som en bilmotor i sängen kan jag vara utan, så bortsett från ljudet då.

Jag har haft hingstar i sängen som har låtit värre än en bilmotor:cool:

Annars har du en poäng! Fast hellre än att avstå, så skulle jag nog satsa på öronproppar:p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag håller med dig snäckan! Men jag kan förstå att det inte är något man skaffar så länge man bor hemma hos mamma och pappa...

Synd att priset verkar vara ganska högt bara. Är det ingen som har testat denna skapelse?
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Howard Stern kör ju en grej i sina program där han låter olika tjejer "utmana" sybian i att köra så länge och intensivt som möjligt utan att komma. Alla får ju ge sig till slut, så det är bra underhållning. :):):)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Howard Stern kör ju en grej i sina program där han låter olika tjejer "utmana" sybian i att köra så länge och intensivt som möjligt utan att komma. Alla får ju ge sig till slut, så det är bra underhållning. :):):)


Oj! Det låter intressant;) Var kan man se de programmen:p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Alltså... :oops:
Jag har vart på ett "sexleksaksparty" en gång då denna fanns med... (en story i sig...men fööööör lång för detta forum!) ;) :cool: :oops:

ska ta reda på vem det var som höll i det "kalaset" ;);)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Howard Stern kör ju en grej i sina program där han låter olika tjejer "utmana" sybian i att köra så länge och intensivt som möjligt utan att komma. Alla får ju ge sig till slut, så det är bra underhållning. :):):)


Oj! Det låter intressant;) Var kan man se de programmen:p

Jenna Jameson

Heidi Cortez

Nån annan tjej

Och min personliga favorit i kategorin:
Två tjejer som rider samtidigt

Andra damer som tagit utmaningen är Jenny McCarthy, Carmen Electra och Tera Patrick.

På Howard Sterns hemsida finns även några trevliga bilder.
 
Toppen