Sybian

Köttets lustar

Ny medlem
Kön
Man
Du köper ju givetvis egna tillbehör, det enda man hyr är själva lådan med maskineriet i. Står att dom rengör allt mycket noga dessutom så det kan inte vara någon fara. Maskinen är ju så dyr så att det faktiskt kan vara idé att hyra innan köp:)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Du köper ju givetvis egna tillbehör, det enda man hyr är själva lådan med maskineriet i. Står att dom rengör allt mycket noga dessutom så det kan inte vara någon fara. Maskinen är ju så dyr så att det faktiskt kan vara idé att hyra innan köp:)

detta var tydligen något du visste lite om...toppen bra
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Du köper ju givetvis egna tillbehör, det enda man hyr är själva lådan med maskineriet i. Står att dom rengör allt mycket noga dessutom så det kan inte vara någon fara. Maskinen är ju så dyr så att det faktiskt kan vara idé att hyra innan köp:)

Lite som om det vore reklam... elr? ;)
 

Köttets lustar

Ny medlem
Kön
Man
Jovisst, jag är deras utsände som gör reklam så att de kan hyra ut massor av sybians och venusar! Eller så är det bara så att jag tippsade om en sida som finns och att den är en av de första träffarna på google om man söker lite[}:)] Om alla som postade länkar till produkter här skulle anklagas för att annonsera hela tiden skulle forumet dö ut ganska snart:eek:
 

lilla_smultronet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Om ni är intresserade av klipp med Sybian inblandad så rekommenderar jag cdgirls.com. Vill själv inte ha en sådan (hade varit kul att testa dock... :p) men klippen blir man härligt upphetsad av. :D :D

Den är förstås svindyr! Har kollat...
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jovisst, jag är deras utsände som gör reklam så att de kan hyra ut massor av sybians och venusar! Eller så är det bara så att jag tippsade om en sida som finns och att den är en av de första träffarna på google om man söker lite[}:)] Om alla som postade länkar till produkter här skulle anklagas för att annonsera hela tiden skulle forumet dö ut ganska snart:eek:

Oj oj oj oj, någon som tog åt sig av något??

Ehh...du... (äsch...vafför...orka...) ;)
 
Toppen