Syndigt upphetsande...

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Vet att vi killar i högre grad än det motsatta könet nyttjar det visuella för att hetsa upp oss...själv blir jag bara så attans kåt av att se tjejer ta emot riktigt stora grejer...om det nu är dildosar eller en kuk av riktigt elefantsnitt...fler än jag som tänder på att se tjejer riktigt tänja gränserna för vad dom kan ta emot?

Nu borde man kanske få mindervärdeskomplex av detta men icke... ;)
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
jodå! Jag njuter utav det också! Men det är ju oftast så att det inte är så i riktiga livet därför kanske man fantiserar lite extra om det ;)
 
G

Guest

Gäst
Jo det är sköna grejer. Nån polare hade en sajt där man ser hur tjejer rider på megadildos tills fittorna e maxtänjda. Måste hitta adressen :)
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
När Belladonna får ett baseball-trä i anus... det är grejer. Och ja, jag tänder också på tjejer som får stora grejer. Gärna flera på en gång.
 

ninna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Finns tjejer som tänder på det med. Både att titta på och i handling. Och även analt. :)
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Man kan ju alltid säga...så skönt att leva i verkligheten...och inte behöva uppleva själv....lite strange dock då man själv inte har den största ...nebart 15cm...men...men...
 
Toppen