Synliga trosor

Design

Medlem
Kön
Man
Åkte idag efter en vagn med två kvinnliga sudenter som åkte genom stan,deras kjolar var korta och man såg deras vita små trosor titta fram,vid rödljusen kunde man titta mkt bra..kuken togs fram och runkades av i bilen..mmm så härliga dom är
ngn annan som sett ngt härligt?
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
var med om något likande men jag körde lastbil och råkade titta ner i bilen brevid. Där fanns det ett par sommarbruna ben som var brett isär så man så ända upp till ett par sexiga vita trosor. Tyvärr kunde jag inte ta fram kuken och runka av mig efter som jag skulle stanna ett par hundra meter bort. men det var fina hundra meter, men lite svårt kört med att titta ner och samtidigt köra.:oops:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Härligt!
Ja jag är på span hela tiden, att se en skymt av en trosa under en kjol eller en tros kant ovanför jeansen är så uphettsande! gillar även att se konturerna av trosorna under de trånga jeansen, följa konturen av dem och få dem att framträda i min fantasi. Sen kanske det sitter ett par stayups under trosrna på kjoltjejen med som pricken över....:p
 

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det sånt här ni håller på med hela dagarna, titta på unga flickors trosor?
Haha! You wish. Nja, för min del tittar jag gärna på lite äldre kvinnor också.;) Vanligen lyckas jag inte se deras trosor... men får jag det, tittar jag gärna. Om kvinnan är i min smak!
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Kloclrent svar jonas.
föredrar oxå "riktiga" kvinnor framför småflickor.;)
En kvinna i sina bästa år sittandes med en kort kjol och någit något för brett isär med benen så man kan ana,Mmmums:p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det sånt här ni håller på med hela dagarna, titta på unga flickors trosor?

..............................................

Ja sånt håller vi (men inte alla förståss) på med här *L*
Tycker mig höra nått anklagande i dina ord, vet inte vad som i sånt fall chockerat dig.
Är ju själv "tros fetisch" så jag känner igen det Design skriver till 100% och förstår att det primära var aldrig åldern på flickorna/kvinnorna, utan det var åsynen av de lite tabubelagda trosorna i stället, antar att en vagn med medelålders kvinnor kanske på en möhippa eller nått i sexiga trosor och klädda så trosorna delvis synts väckt minst lika heta kännslor...hos Design och mig i alla fall *L*
Forumet heter "Onanera.se" och det är en del av vad vi pratar om här och vi delar med oss av våra tankar och erfarenheter och berikar våra liv och vår onani på det sättet. Men jag har aldrig stött på någon här som inte vetat vad gränsen går för vad man kan säga eller göra, Möjligt att nån annan gjort det, men talar bara av egna erfarenheter.
Men skulle vi ha ett forum om onani där det inte fans ord eller tankar om handlingar som väckte kännslor hos de mest moralfylda mäniskorna, ja då väcktes inga kännslor hos mig heller och forumet skulle vara dött för mig.
Därför är det så bra med internet, det fins ett hav av forum att välja mellan, och man kan lätt välja ett forum som tillgodoser sina egna behov utan att kanske för den delen välja ett forum och i stället försöka anpassa det efter sina egna behov.
Hihi varvade upp lite, kanske var min kännsla jag fick helt fel, och är det så ber jag naturligt vis om usäkt för det men jag har inte skrivit nått jag inte står för i alla fall *L*
Kram alla "Goa" onanissor och onannaner eller vad vi ska kallas:);)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Är det sånt här ni håller på med hela dagarna, titta på unga flickors trosor?

..............................................

Ja sånt håller vi (men inte alla förståss) på med här *L*
Tycker mig höra nått anklagande i dina ord, vet inte vad som i sånt fall chockerat dig.
Är ju själv "tros fetisch" så jag känner igen det Design skriver till 100% och förstår att det primära var aldrig åldern på flickorna/kvinnorna, utan det var åsynen av de lite tabubelagda trosorna i stället, antar att en vagn med medelålders kvinnor kanske på en möhippa eller nått i sexiga trosor och klädda så trosorna delvis synts väckt minst lika heta kännslor...hos Design och mig i alla fall *L*
Forumet heter "Onanera.se" och det är en del av vad vi pratar om här och vi delar med oss av våra tankar och erfarenheter och berikar våra liv och vår onani på det sättet. Men jag har aldrig stött på någon här som inte vetat vad gränsen går för vad man kan säga eller göra, Möjligt att nån annan gjort det, men talar bara av egna erfarenheter.
Men skulle vi ha ett forum om onani där det inte fans ord eller tankar om handlingar som väckte kännslor hos de mest moralfylda mäniskorna, ja då väcktes inga kännslor hos mig heller och forumet skulle vara dött för mig.
Därför är det så bra med internet, det fins ett hav av forum att välja mellan, och man kan lätt välja ett forum som tillgodoser sina egna behov utan att kanske för den delen välja ett forum och i stället försöka anpassa det efter sina egna behov.
Hihi varvade upp lite, kanske var min kännsla jag fick helt fel, och är det så ber jag naturligt vis om usäkt för det men jag har inte skrivit nått jag inte står för i alla fall *L*
Kram alla "Goa" onanissor och onannaner eller vad vi ska kallas:);)

Kan bara konstatera att är det någon som skulle passa som moderator på Onanera så är det du trosgalen, du har en sann passion förr det här underbara forumet.:)
P.s Onanister tror jag man kan kalla den manliga delen av oss;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan bara konstatera att är det någon som skulle passa som moderator på Onanera så är det du trosgalen, du har en sann passion förr det här underbara forumet.:)
P.s Onanister tror jag man kan kalla den manliga delen av oss;)[/quote]
---------------------------
Nä bevare mig! Då fick ni ett helvete här det lovar jag!;):)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
läste i 'kvinnopressen att det r inne med Thai (större modeller på trosor killar)
& ute med string!

mmmm, jag gillar riktiga trosor...... jag går en ny säsong till möttes.... *flämt*
 

kille71

Medlem
Kön
Man
läste i 'kvinnopressen att det r inne med Thai (större modeller på trosor killar)
& ute med string!

mmmm, jag gillar riktiga trosor...... jag går en ny säsong till möttes.... *flämt*
hahaha, jag har alldrig riktig gott igång på string. Man måste bara vänta tillräckligt länge. En vacker dag är man hip utan att har gjord nånting :D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Enda fördelen med string, är att troskonturerna inte syns utanpå kjolen.

Men det är ju bara en fördel om man inte gillar att se troskonturer;)
 

San-miguel

Medlem
Kön
Man
Ähh de flesta trosor är fina, beror mest på vem som har de och hur de passar på personen. String kan vara fint, men få som passar i det...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Enda fördelen med string, är att troskonturerna inte syns utanpå kjolen.

Men det är ju bara en fördel om man inte gillar att se troskonturer;)

de syns väl inte så mycket med större trosor? det r vl mellanstorleken som inte följer byxor/kjolens skärning?

hipster lr thai...
hehe, lr klassikern från 80-talet, boxertrosor
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Enda fördelen med string, är att troskonturerna inte syns utanpå kjolen.

Men det är ju bara en fördel om man inte gillar att se troskonturer;)

de syns väl inte så mycket med större trosor? det r vl mellanstorleken som inte följer byxor/kjolens skärning?

hipster lr thai...
hehe, lr klassikern från 80-talet, boxertrosor

Det beror ju på hur stora trosorna är:D Thai har en förmåga att ge ränder över skinkorna, medan hipster och boxer är bättre för den delen:)

Men den gamla trosmodellen som mormor hade, är så klart den trosa som inte ger en enda kant någonstans;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Varför lägga ner en massa energi på att försöka dölja ett av de vackraste plagg som finns?:)

En troskant över skinkorna kan vara härlig att vila ögonen på:cool:,

Allt som syns under en kjol är läckert, det tror jag du också tycker vännen;):love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Varför lägga ner en massa energi på att försöka dölja ett av de vackraste plagg som finns?:)

En troskant över skinkorna kan vara härlig att vila ögonen på:cool:,

Allt som syns under en kjol är läckert, det tror jag du också tycker vännen;):love:

Du skulle bara veta hur mycket jag njuter av att se det som skymtar fram under kjolen;):p Eller förresten - det vet du nog;):love::love:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Aha det är därför jag märkt blickar då jag haft mina korta cerisa favvokjol i somras, det är mina trosor som letas efter. Ja, dom syns ju inte, kan inte ha lika korta kjolar som för 20 år sen,(rumpan har börjat hänga lite) men mina ben är fortfarande rätt snygga, eftersom jag använder dom flitigt. Trodde blickarna var för att man aldrig ser kvinnor över 25 som har korta kjolar..

F.ö så tycker jag stringisar mest bara skaver, favoriten är boxer. Thai är inte att tänka på , eftersom de på något konstigt sätt korvar sig likt string efter en stund på min rumpa..
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Klart blickarna letade efter trosorna. Sen lekte de nog med dina ben upp under kjolen. Det märks så tydligt om kjolbärerskan gillar att visa vad hon har, om det är ben eller trosor, det spelar mindre roll.

Fortsätt bära din favvokjol! Och som du säger, att se en kvinna i sina bästa år njuta av sin egen kropp. Det finns inget läckrare, därför får du dessa blickar på dig. Ålder spelar ingen roll. Personligen hellre en kvinna över 25:p

Jag skulle titta om jag fick syn på dig;)
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Åkte idag efter en vagn med två kvinnliga sudenter som åkte genom stan,deras kjolar var korta och man såg deras vita små trosor titta fram,vid rödljusen kunde man titta mkt bra..kuken togs fram och runkades av i bilen..mmm så härliga dom är
ngn annan som sett ngt härligt?


Jo, jag åkte i bilen brevid Dig..... och såg ditt runkande...... Du såg ut att njuta :D
 
Toppen