Syns det?

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Mja.. det är lite olika tycker jag... dels har det nog att göra med hur den ligger och hur stor den blir, men också vilken typ av byxor och kalsonger som håller den på plats... Men för ett observant öga, så kan man nog oftast iallafall skönja att något pågår ;-D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det är klart det syns. För nått år sen var jag på Coop och handlade lunch, under tiden talade jag med min flickvän i telefon. Det är något visst med henne för jag fick stenhård ribba bara av hennes röst... Hmmm, jag hade kostym den dan, och det blev ett riktigt "tält" där nere. Lite pinsamt, och än värre blev det när tjejen bakom i kassakön fick syn på hur det stod till... :cool:

Man skulle ju ha sagt nåt kul, typ "Du får ju inte vara sådär sexig, blir bara jobbigt att handla här", blinkat leende och gått.. :)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Det är klart det syns. För nått år sen var jag på Coop och handlade lunch, under tiden talade jag med min flickvän i telefon. Det är något visst med henne för jag fick stenhård ribba bara av hennes röst... Hmmm, jag hade kostym den dan, och det blev ett riktigt "tält" där nere. Lite pinsamt, och än värre blev det när tjejen bakom i kassakön fick syn på hur det stod till... :cool:

Man skulle ju ha sagt nåt kul, typ "Du får ju inte vara sådär sexig, blir bara jobbigt att handla här", blinkat leende och gått.. :)

Vilken trevlig syn det måste ha varit ;) Undrar vart hon gick på fikarasten...? ;)
 

Vulkanmannen

Ny medlem
Kön
Man
visst syns det , ibland.

beror ju mycket på hur den ligger i byxorna vilket avgör litet hur hård den blir.

har man tajta jeans så kanske det kan misstolkas som en generellt stor bula, dvs en välutrustad kille men som SuperLasse skrev, i kostymbyxor är det inte något snack om statusen :)

Kan vara både bra och dåligt ... :)

Klassikern är ju när man är på badstranden och tittar på snygga damer , då är det till att ligga på magen.
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
En kombination av hur den ligger, vilken typ av byxor man använder och hur stor/hård den blir.

För mig syns det riktigt rejält med mjukisbxor och liknande, men med jeans nästan ingenting alls.
 

Goa gubben

Medlem
Kön
Man
Ibland när jag åker och handlar brukar släppa ut kuk och pung utanför kallingarna. Drar även ner förhuden så ollonet skaver lite mot brallorna när jag rör mig. Kuken brukar då bli lite halvhård och syns mer. Häftigt när man ser att folk kollar in skrevet både kvinnor och män .
Testa gärna. Det gör iallafall mig kåt.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Ibland när jag åker och handlar brukar släppa ut kuk och pung utanför kallingarna. Drar även ner förhuden så ollonet skaver lite mot brallorna när jag rör mig. Kuken brukar då bli lite halvhård och syns mer. Häftigt när man ser att folk kollar in skrevet både kvinnor och män .
Testa gärna. Det gör iallafall mig kåt.

Det uppdraget brukar jag få av tjejen ibland när jag ska åka och handla. Köra kommando med en penisring på. Plötsligt, i affären, kan jag få en bild på när hon ligger i sängen med särade blygdläppar, hennes nakna rumpa, etc.
För ett par veckor sedan hoppade hon in i duschen när jag åkte iväg. Plötsligt fick jag en bild på hennes nyrakade och magiskt släta sköte. Först öppnade jag bilden som man brukar, och blev hård direkt. Det stod en tjej vid sidan om som måste ha sett både bilden och vad som hände med mig. När jag fick vänt bort telefonen så tittade hon på mig lite röd i ansiktet. När jag såg henne vid en annan hylla senare så gav hon mig ett sjukt upphetsande leende och bet sig i läppen sådär porrigt, som för att tala om att hon vet vad jag har innanför brallorna. Jävlar vad kåt jag var när jag kom hem. Bilden på ett visst sköte och den inre bilden på en kåt tjej...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det uppdraget brukar jag få av tjejen ibland när jag ska åka och handla. Köra kommando med en penisring på. Plötsligt, i affären, kan jag få en bild på när hon ligger i sängen med särade blygdläppar, hennes nakna rumpa, etc.
För ett par veckor sedan hoppade hon in i duschen när jag åkte iväg. Plötsligt fick jag en bild på hennes nyrakade och magiskt släta sköte. Först öppnade jag bilden som man brukar, och blev hård direkt. Det stod en tjej vid sidan om som måste ha sett både bilden och vad som hände med mig. När jag fick vänt bort telefonen så tittade hon på mig lite röd i ansiktet. När jag såg henne vid en annan hylla senare så gav hon mig ett sjukt upphetsande leende och bet sig i läppen sådär porrigt, som för att tala om att hon vet vad jag har innanför brallorna. Jävlar vad kåt jag var när jag kom hem. Bilden på ett visst sköte och den inre bilden på en kåt tjej...
Härligt att bli hetsad offentligt. Tunna träningsbyxor utan något under. När erektionen spänner byxorna får man en del finurliga leenden
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ju större kuk desto fler byxtyper syns det på. I t.ex. joggingbyxor syns nog de flesta storlekar medan man nog behöver ha lite större utrustning för att det ska synas tydligt på t.ex robusta jeans. På mig syns det i de flesta byxor, MEN... men om jag behöver kan jag dölja det genom att lägga kuken uppåt magen och med tröjan/skjortan över. Men som sagt... i joggingbyxor blir det svårt hur man än gör. Bara att sätta sig ner med en kudde i knät...
 
Toppen