Syrran kom på mig!

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
[black][red]
En gång, kan ha vart ca 16 eller nåt. jag satt på mitt rum vid datorn, syrran var nere på undervåningen och jag struntade i att låsa dörren för jag trodde ingen skulle komma.

Jag satt framför datorn och kollade porr, datorn stod i riktning rakt framför dörren.
Helt plötsligt utan förvarning när jag satt med byxorna vid fotlederna (jag vet inte hur mycket man såg under bordet) kom syrran in (3 år äldre)! Eeek! fick panik...
Syrran kollade på mig, kollade neråt byxorna, sa "oj, förlåt", stängde dörren och gick ut ur rummet... Jag blev lite paff och drog snabbt upp byxorna och gick ut ur rummet, syrran hade satt sig och kollat på tv direkt, jag tror nog hon blev lite chockad med. jag skämdes mycket... usch usch usch... mycket pinsamt... Det här är ju åtmindstone sant till skillnad från vissa andra överdrivna berättelser här...[/red][/size=2]
[/black]
 

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
Nej... Det hände för längesen... och dessutom är hon inte den typen som pratar sex eller onani... hon är tillknäppt..

Jag är jag...
 

smulan

Ny medlem
Kön
Man
hejsan:)
de verkar precis som alla brorsor e typ likadana, lr de kanske e sånna som alla killar e?
ska typ dra i den jämt o ständigt:p
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by smulan

hejsan:)
de verkar precis som alla brorsor e typ likadana, lr de kanske e sånna som alla killar e?
ska typ dra i den jämt o ständigt:p

Jag anar en berättelse här...? :D

Och ja..alla killar drar i den, hela tiden..om de inte har
förhinder pga lumpen, sjukdom eller överkåt flickvän.. :oops:

Och oj..alla tjejer pullar sig, hela tiden..om de inte ...osv.
[:eek:)]

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 
Toppen