Syrran Naken

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
Detta är väl inte fel att tycka sin syrra är het som fan ?? Asså jag kommer ihåg en gång när ja skulle in på toan, min syrra var där inne som ja inte visste, hon glömde visst låsa, hon skulle precis hoppa in i duschen, jag hann se hela hennes fina heta "Perfekt solbrän" kropp stå där helrakad där nere och hennes sköna bröst. Asså de var nog den perfekta stunden i mitt liv. "Än så länge" :)
 

Wurrah II

Ny medlem
Kön
Man
Man kan väl bli kåt av att se sin syster naken? inget fel med de så länge man inte går längre en så.

Varför sitta o rulla tummarna då man har tråkigt.
Rulla skinn istället.
 
Kön
Kvinna
Alltså, jag kan nog tycka att man i all mening kan bli kåt på snygga kroppar oberoende vem de tilhör, sen kanske man inte har en sexuell dragelse till sin bror eller syster.

Men för att något tänder mig, betyder det inte att jag vill hoppa på och knulla det objektet/den personen.

Just do it baby!
 

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
De har inget hänt sånna saker i mitt liv, så om jag såg en tjej helt naken, "Och" de va den första gången jag såg en 18:åring naken, så klart man får lite stånd. Men ja kanske överdrev lite med frasen "kåt"..
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det absolut inte är något fel med att tända på en släkting. En kropp är ju en kropp liksom, jag har själv ingen syster, men en kusin som jag tycker är grymt het. Henne brukar jag runka till ibland och det är skithärlig, skulle jag få chansen att knulla med henne skulle jag inte tveka. Ska dra en runk med henne i åtanke nu. :)
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Poppeg...

NEEEEJ!! Nånting är fel grabben... ma gör inte så...!
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det här är ett ämne som folk får chansen att visa sina fördommar helt öppet utan att nån säger nåt tillbaka..
Att tända på sin syster är inget mer ovanligt än att plötsligt tända på en barndomskompis man haft och träffat varje dag sen man var 5 år gammal.
Det är kroppens kemi som avgör det, inget tanken kan ro på.
Ni ska inte sitta där och fördömma människor som berättar om upplevelser de haft som om de hade en sjukdom..
Tänk på att det har genom historien varit helt naturligt att gifta sig med nära släktingar, t.o.m. mellan Far och dotter.
Det är vanligt att syskon parar sig i djurens värld, så varför skulle inte detta gälla även människan?
Är det inte i tonåren, när vi är uppfyllda av alla nya naturliga känslor vi upplever sånt? När hjärnan inte ännu börjat kontrollera allt.
 
R

Ragnar_]under 18 = låst]

Gäst
har svårt att fatta att man kan tända på sin egen syrra men alla har sin läggning...
 

JohanD

Ny medlem
Kön
Man
Alla som har en syster vet ätt detta inte är normalt.. Och ni som inte har en syster kan ju tänka er moder naken istället.
 
Toppen