Systerdotter som kikar när man onanerar

LindaEP

Välbekant medlem
Jag behöver hjälp! Hur ska jag göra?

Min 14-åriga systerdotter har bott hos mig under höstlovet. Under helgen har min sambo varit bortrest. Så igår kväll låg jag på sängen och onanerade till en mustig sexnovell. Helt plötsligt upptäckte jag i ögonvrån att min systerdotter stod och kikade in på mig genom en dörrspring. Borde ha stängt dörren ordentligt men jag är ju inte van vid att ha ungdomar som sover över. Det var ingen tvekan om vad jag gjorde för jag låg naken ovanpå täcket men benen ordentligt isär. Vet inte hur länge hon stått där men jag hade hållt på och smekt min fitta en lång stund. Jag lossades inte se henne, bredde täcket över mig och släckte lampan.

Nu undrar jag hur jag ska göra?
- ska jag lossas som det regnar och inte säga något till henne?
- ska jag nästa gång vi ses prata med henne om vad hon såg och om vad onani är?
- ska jag prata med hennes mamma/min syster om det som hände och fråga henne om vad som ska göra?
- finns det andra alternativ?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag behöver hjälp! Hur ska jag göra?

Min 14-åriga systerdotter har bott hos mig under höstlovet. Under helgen har min sambo varit bortrest. Så igår kväll låg jag på sängen och onanerade till en mustig sexnovell. Helt plötsligt upptäckte jag i ögonvrån att min systerdotter stod och kikade in på mig genom en dörrspring. Borde ha stängt dörren ordentligt men jag är ju inte van vid att ha ungdomar som sover över. Det var ingen tvekan om vad jag gjorde för jag låg naken ovanpå täcket men benen ordentligt isär. Vet inte hur länge hon stått där men jag hade hållt på och smekt min fitta en lång stund. Jag lossades inte se henne, bredde täcket över mig och släckte lampan.

Nu undrar jag hur jag ska göra?
- ska jag lossas som det regnar och inte säga något till henne?
- ska jag nästa gång vi ses prata med henne om vad hon såg och om vad onani är?
- ska jag prata med hennes mamma/min syster om det som hände och fråga henne om vad som ska göra?
- finns det andra alternativ?

Låtsas som det regnar
Om du märker att hon vill prata om det ska du inte låta det vara utan prata om det
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hej,
Min huvudregel är att försöka tänka mig in i hur jag själv hade tänkt och reagerat i 14-årsåldern.
Jag hade förmodligen tyckt att det var mycket skamligt och pinsamt att bli påkommen med att tjuvkika och jag hade hoppats att allt snabbt skulle vara bortglömt och som vanligt igen.
Jag instämmer i rådet ”låtsas som om det regnar”, det hade varit tråkigt om den här pinsamma incidenten hade gjort er relation stel, konstig och skum. Men tar din systerdotter själv initiativ att ta upp incidenten så var så var så naturlig och öppen som om det hade varit något helt neutralt och inte förenat med skam och pinsamhet. Lycka till!
 

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Jag kommer ihåg när jag själv var i den åldern och smygkollade när min mamma hade trevligt med sambon. Hon pratade med mig efteråt och sa det är helt ok. Jag smygkollade faktiskt fler gånger och visste att mamma var ok med det. Det var skönt att veta.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag, min syster och min systerdotter badade bastu i fredags. Brukar göra det på fredagar så ofta vi kan. Skön avslutning på arbetsveckan. När min syster gick för att ordna något att dricka blev jag och systerdottern kvar i bastun. Då började hon prata om vad hon sett. Inte alls skamset eller generat utan bara nyfiket. Så vi pratade en del om onani och att man absolut inte ska skämmas för att man onanera. Det blev en trevlig och bra pratstund. Vi kom överens om att i framtiden prata mer om sex och samlevnad.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag, min syster och min systerdotter badade bastu i fredags. Brukar göra det på fredagar så ofta vi kan. Skön avslutning på arbetsveckan. När min syster gick för att ordna något att dricka blev jag och systerdottern kvar i bastun. Då började hon prata om vad hon sett. Inte alls skamset eller generat utan bara nyfiket. Så vi pratade en del om onani och att man absolut inte ska skämmas för att man onanera. Det blev en trevlig och bra pratstund. Vi kom överens om att i framtiden prata mer om sex och samlevnad.


Låter som ett bra snack och en bra relation
Lysande
 

LindaEP

Välbekant medlem
Nu har vi haft flera trevliga och förhoppningsvis lärorika samtal om sex och samlevnad. Min systerdotter är härligt fördomsfri och öppen för att lära sig. Jag har kunnat få henne att förstå att allt som sägs på nätet inte är sant, att man inte behöver gör sånt man inte vill och att det är hon som äger sin egna sexualitet. Tänk vad bra det blev. Känner att det hon givit mig kan jag använda i min undervisning för att förstå ungas situation och hjälpa mina elever till en bättre förståelse av vad sex är och bör vara.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nu har vi haft flera trevliga och förhoppningsvis lärorika samtal om sex och samlevnad. Min systerdotter är härligt fördomsfri och öppen för att lära sig. Jag har kunnat få henne att förstå att allt som sägs på nätet inte är sant, att man inte behöver gör sånt man inte vill och att det är hon som äger sin egna sexualitet. Tänk vad bra det blev. Känner att det hon givit mig kan jag använda i min undervisning för att förstå ungas situation och hjälpa mina elever till en bättre förståelse av vad sex är och bör vara.


Låter som du har gjort en bra insats för vidkommande av en ung kvinna
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag, min syster och min systerdotter badade bastu i fredags. Brukar göra det på fredagar så ofta vi kan. Skön avslutning på arbetsveckan. När min syster gick för att ordna något att dricka blev jag och systerdottern kvar i bastun. Då började hon prata om vad hon sett. Inte alls skamset eller generat utan bara nyfiket. Så vi pratade en del om onani och att man absolut inte ska skämmas för att man onanera. Det blev en trevlig och bra pratstund. Vi kom överens om att i framtiden prata mer om sex och samlevnad.
Vad härligt att du kan vara ett stöd och en lyssnare, kanske ge bra råd och finnas där som en trygghet för henne! Superviktigt! Och modigt och starkt av henne att öppna sig för dej! Kärlek! :)
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Blir avundsjuk på reaktionen för när jag blev påkommen av min dotter när jag onanerade (se tråden) ledde det till att jag nu förlorat all kontakt med henne - månne det är annorlunda när det rör sig om motsatt kön? Lyckligt att det löste sig så bra!
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag, min syster och min systerdotter badade bastu i fredags. Brukar göra det på fredagar så ofta vi kan. Skön avslutning på arbetsveckan. När min syster gick för att ordna något att dricka blev jag och systerdottern kvar i bastun. Då började hon prata om vad hon sett. Inte alls skamset eller generat utan bara nyfiket. Så vi pratade en del om onani och att man absolut inte ska skämmas för att man onanera. Det blev en trevlig och bra pratstund. Vi kom överens om att i framtiden prata mer om sex och samlevnad.
Ja naturligt och helt ljuvligt!
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag behöver hjälp! Hur ska jag göra?

Min 14-åriga systerdotter har bott hos mig under höstlovet. Under helgen har min sambo varit bortrest. Så igår kväll låg jag på sängen och onanerade till en mustig sexnovell. Helt plötsligt upptäckte jag i ögonvrån att min systerdotter stod och kikade in på mig genom en dörrspring. Borde ha stängt dörren ordentligt men jag är ju inte van vid att ha ungdomar som sover över. Det var ingen tvekan om vad jag gjorde för jag låg naken ovanpå täcket men benen ordentligt isär. Vet inte hur länge hon stått där men jag hade hållt på och smekt min fitta en lång stund. Jag lossades inte se henne, bredde täcket över mig och släckte lampan.

Nu undrar jag hur jag ska göra?
- ska jag lossas som det regnar och inte säga något till henne?
- ska jag nästa gång vi ses prata med henne om vad hon såg och om vad onani är?
- ska jag prata med hennes mamma/min syster om det som hände och fråga henne om vad som ska göra?
- finns det andra alternativ?
Nej men helt ljuvligt! låtsas som det regnar. …hon förstår förhoppningsvis kommer hon när hon är tillräckligt nyfiken och känner sig mogen för det :) ta det lugnt
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har vi haft flera trevliga och förhoppningsvis lärorika samtal om sex och samlevnad. Min systerdotter är härligt fördomsfri och öppen för att lära sig. Jag har kunnat få henne att förstå att allt som sägs på nätet inte är sant, att man inte behöver gör sånt man inte vill och att det är hon som äger sin egna sexualitet. Tänk vad bra det blev. Känner att det hon givit mig kan jag använda i min undervisning för att förstå ungas situation och hjälpa mina elever till en bättre förståelse av vad sex är och bör vara.
Fick syn på detta gamla inlägg. Härligt med en så avslappnad relation er emellan. Inte för att det spelar nån roll egentligen, men hur stor är åldersskillnaden er emellan?
 
Toppen