Tänd av sånt man inte vill prova själv?

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag har en del udda böjelser (vissa så grova att jag nog inte ens vill nämna dem här, hrmpf) och som jag knappast skulle vilja uppleva själv men lik förbaskad så blir jag kåt som en hankatt i mars om jag får se detta utföras såväl på bild som på film. Tack vare div fildelningar så går det ju att få tag på "allt" och jag har också hittat filmer som får mig att sitta och gapa med fullt stånd fumlandes efter kuken...
Är det flera som har det så här men kanske inte vill eller vågar erkänna det? Som "snällt" exempel så kan jag ta sex med en riktigt gammal hagga som blir brutalt knullad av en eller flera yngre förmågor. Upphetsande: yes! skulle vilja uppleva det själv: nope! Eller fistning. I alla hål. Upphetsande att se på (om inte tjejen mår illa och lider) men jag tror inte jag skulle vilja prova det själv. För att inte tala om alla former av våtsex! Maffigt att kolla på men jag skulle nog inte ha ut något av att prova själv - eller bli utsatt för det. Inte det minsta faktiskt! Men otroooligt upphetsande att titta på!

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Jag förstår precis. Sexuella fantasier är mer eller mindre verklighetsnära. En realistisk fantasi, som tankar på smisk, kan vara lika bra i verkliga livet om det görs rätt. Något lite mindre realistiskt, som att ha sex med två kvinnor på en gång, tror jag skulle vara rätt ok men inte lika bra som i fantasin. Och gräver jag i mina mörkaste vrår, bland det som är allra längst från verkligheten, hittar jag tankar på våldtäkt. För att det ska vara upphetsande måste jag stänga av all empati och det kan jag inte när jag är med en annan människa. Antagligen skulle jag traumatisera mig själv om jag utsatte någon för något så hemskt.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Nja, jag tänkte nog mera ännu grövre saker som defenitivt är sånt som andra skulle mer eller mindre fördöma en för att man ens tänker på...

För alla - och jag menar ALLA - har sexuella fantasier!

Ta en sån sak som analsex; för 15-20 år sen var detta något ytterst ovanligt och "hemskt", idag är det ingen som ens höjer på ögonbrynen om man penetrerar dajmkrysset....

För att näman några former så finns det gangbang, fistning, pedofili, tidelag, BDSM i alla dess former, uniformer, fetishism på en mängd sätt, medicinska undersökningar, mens, creampie, fist, scat, kladd, mat, lera and so on... Vissa helt accepterade, andra helt oacceptabla. Dock inte i tanken förståss.

Jag kan alltså avslöja att för min egen del så är det några av dessa former som faller "utanför ramarna" som är ytterst upphetsande att beskåda men där jag absolut inte skulle vilja medverka själv.

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Grövre än våldtäkt? Nu blir jag nyfiken på vad det kan vara! :)

Jag kanske inte förstår vad du menar. En del av det du räknar upp tycker jag är osmakligt. Menar du att det är grovt i det avseendet? Eller är det för att det bryter mot ett tabu, som i fallet med analsex för några decennier sedan?

Om andra fördömer dig för att du tänker på dessa hemskheter, är det då inte för att de inte förstår att de hör till dina verklighetsfrämmande sexuella fantasier och att du inte är intresserad av att leva ut dem?
 

SOLO

Medlem
Originally posted by zoombo

Jag har en del udda böjelser (vissa så grova att jag nog inte ens vill nämna dem här, hrmpf) och som jag knappast skulle vilja uppleva själv men lik förbaskad så blir jag kåt som en hankatt i mars om jag får se detta utföras såväl på bild som på film. Tack vare div fildelningar så går det ju att få tag på "allt" och jag har också hittat filmer som får mig att sitta och gapa med fullt stånd fumlandes efter kuken...
Är det flera som har det så här men kanske inte vill eller vågar erkänna det? Som "snällt" exempel så kan jag ta sex med en riktigt gammal hagga som blir brutalt knullad av en eller flera yngre förmågor. Upphetsande: yes! skulle vilja uppleva det själv: nope! Eller fistning. I alla hål. Upphetsande att se på (om inte tjejen mår illa och lider) men jag tror inte jag skulle vilja prova det själv. För att inte tala om alla former av våtsex! Maffigt att kolla på men jag skulle nog inte ha ut något av att prova själv - eller bli utsatt för det. Inte det minsta faktiskt! Men otroooligt upphetsande att titta på!

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]

Alla har sækert haft nån fantasi dom inte vill uppleva.:oops:
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
jag har nästan bara fantasier som jag absolut inte vill prova själv, eller varken kan om jag nu skulle vilja :p

Intressant. Kan du utveckla detta lite...utan att bli alltför detaljerad? För jag kan tänka mig att detta är känsligt (eller skicka meddelandet privat)...
 

El Buerno

Ny medlem
Ålder
18
Kön
Man
Det är ju det man har fantasier till vetja, att testa saker som är tabu. Skulle inte vilje testa mina fantasier irl och lika lite dela med mig av dem till någon annan.

They are mine, miiine I say!

:D
 
G

Guest

Gäst
Jag kan fantisera om att bli tagen av två killar samtidigt! Tänder mig något enormt men i verkligheten skulle jag aldrig vilja prova tror jag...:oops:
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Många fantasier blir tyvärr bara fantasier för jag träffar inte de som dom kan funka med. Då får de fortsätta vara bara runkfantasier.

Jag tror inte att jag har något jag blir tänd på som jag inte vill förverkliga. Det är enormt skönt att göra det, speciellt om man kanske gått med den fantasin väldigt länge. Stark, berusande glädje och kåthet på samma gång. Och just det att träffa någon som vill det man själv viljat.

Har inte provat att vara två killar med en tjej, men det skulle jag definitivt vilja prova. Se en annan man ta en kvinna och själv bli sedd när man tar henne. Kunna sätta henne i centrum och ge henne oavbruten njutning och smekningar. Låta henne betjäna oss båda samtidigt.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag har inte heller provat två killar och en tjej, men fantiserar om det ibland. Vill gärna prova någon gång
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Iförsig det håller sig inte till ämnet, men vilken jävla pung du har bild på zoombo. Va' fan har du haft tag på den (eller det kanske är din egen?).:D
 
Toppen