Tälta på en sommarö

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
En påhittad historia...
Jag och två kompisar skulle ta en båt ut till en ö för att grilla lite och dricka några öl. Skulle gissa på att vi var runt 16-17 år.
Vi hade packat båten full med alla grejor och så bar det iväg till en ganska liten ö med en fin sandstrand på södra sidan och lite mer buskar och träd emot mitten. I mitten på ön var det som en liten äng omringad av dessa träd och buskar.

Vi kånkade upp packningen till mitten då det var vindskyddat där. Satte upp ett blått 4-mannatält och kastade in våra sovsäckar och liggunderlag.

Då detta var på sommaren så gick vi ner till stranden och öppnade varsin 3,5:a (vi kunde inte få tag på något annat eftersom vi var för unga för systemet)
Vi hade med några engångsgrillar och lite korv med bröd. Snart fick vi fart på elden och väntade på bra glöd.

Vi tänkte bada lite först, så alla slet av sig kortbyxorna men alla hade badbyxor på sig istället för kalsonger då vi var lite generade att visa upp oss. Vi sprang ut i det ljumma vattnet och simmade runt en stund. Snart kände vi att det var läge att gå upp och kolla till glöden.
Vi gick upp och torkade oss med våra handdukar och krängde vinglande på oss kalsonger med handduken kvar runt midjan.

Badbyxorna hängdes upp på grenarna för att torka. Glöden var nästan färdig men visst hann vi med en burk öl till. Eftersom vi inte ätit på ett bra tag så kändes ölen av i kroppen och det skrattades och tramsades en hel del.

En av kompisarna, Marcus skojade till det och stoppade ner en korv i kalsongen och lät den sticka ut genom gylfen. -Kolla här! ropade han och svängde runt med den och vi skrattade allihop. -Det var en smal kuk du har sa min andra kompis Daniel. -Men den här då? Sa Marcus och lät sin snopp titta ut genom gylfen. -Inte mycket bättre den heller, retades vi. Vad har ni att komma med då? sa Marcus.

-Kom och ät nu sa jag som under tiden lyckats hetta upp några korvar. Vi tuggade i oss några stycken och sköljde ner dem med ett par öl till.

-Äh nu blir man ju så pissnödig av den här jäkla ölen sa Daniel och gick bort mot en vassrugge. -Ja va fan sa jag och följde med och ställde mig bredvid och började lätta på trycket. Jag sneglade åt Daniels håll och såg en ganska kort men tjock snopp med ungefär en centimeter förhud längst fram som fladdrade när pisset passerade ut. Efter en lång pissepaus var vi klara och gick tillbaka.

-Fan va lång tid ni tog på er, runkade ni varandra eller? Skrattade Marcus retsamt. -Javvist nu missade du något sa Daniel tillbaka och flinade.

Vi svepte några burkar till och tittade ut över den blanka vattenytan. Solen började närma sig horisonten.

-Kanske läge att bädda för natten nu? sa jag. -Ja kanske är lika bra instämde de andra.

Vi släckte grillarna och gick upp mot tältet.

Efter att vi rullat ut underlagen och sovsäckarna kröp vi ner och fortsatte snacka.

-Helsike så varmt det blir i den här sovsäcken sa Marcus, drog ned dragkedjan och vek undan överdelen. Då han inte knäppt knapparna ordentligt efter spexet tidigare så hade snoppen fallit ut och låg synlig i skenet från tältlampan.
Den var faktiskt rätt liten, som Daniel skämtat om tidigare. Lite avsmalnande som en morot.

-Jaha, där är ju den där lille igen sa Daniel. Marcus hade först inte märkt att hans snopp var till allmän beskådan och sa -Va? -Ja din snorre är på rymmen, sa jag.
-Men va fasen, sa Marcus och skrattade till. -Den är bara liten när den är slak sa han. -Jaja jovisst skrattade vi. -Tror inte era är så värst mycket större sa han.

-Vi kan ju jämföra sa Daniel och kröp ur sin sovsäck och drog ner sina kallingar. Daniels var nästan dubbelt så tjock som Markus. Daniel satte sig gränsle över Marcus och lade sin snopp ovanpå. -Kolla din syns ju inte under min! sa han med ett stolt leende.

Han gned sin mjuka snopp över Marcus snopp för att visa att den täckte hela.
Den behandlingen gjorde att Marcus snopp sakta började växa.
-Ojdå här händer det visst nått.
När Marcus snopp börjar resa på sig så lyfter den upp Daniels snopp som ramlar åt sidan.
Efter en kort stund så har Marcus snopp dubblat sin omkrets och tredubblats i
längd. Den är fortfarande något morotsspetsig med förhuden kvar över hela ollonet.
Den har en mjuk rundad böj upp mot magen.
-Kolla nudå säger han stolt.

Daniel börjar klämma på sin snopp för att få stånd, och efter en kort stund är han också styv. Hans kuk står rakt ut och är grov runt om med ett tjockt ollon under förhuden, längden är bara två tredjedelar av Marcus kuk.
-Fasen säger Daniel. -Din är ju rejäl.
Han lägger dem undersida mot undersida och runkar dem lite sakta.

-Din då? Frågar Marcus och tittar på mig. Han ser att jag fått en tältpinne i sovsäcken.
-Jag är nog mitt i mellan er tror jag, säger jag.

Jag öppnar sovsäcken och drar ner kalsongerna så kuken sprätter upp och slår i magen. Jag tar mig upp på knä och kryper fram mot de andra med gungande ståkuk.

Väl framme ställer sig alla på knä och håller fram kukarna så de möts i mitten från tre håll.
Vi gnuggar dem lite mot varandra och jag som redan har lite försats blöter ned deras förhudsspetsar.

Alla tre runkar sakta och jag tycker det är spännande att se deras förhud glida fram och tillbaka. Alla har rakade pungar och kulorna kryper sakta upp mot skaften.

Plötsligt tar Marcus tag i min kuk och sätter den mot hans. Han drar fram sin långa förhud så den rullar över mitt olla. Han gör så en liten stund tills Daniel säger -Wow får jag också testa?
Han och Marcus ställer sig mitt emot varandra och trär varandras förhudar över ollonen. De släpper kukarna och står så hopkopplade och låter dem svänga ihop ett tag. De backar sakta och förhudarna sträcks ut långt innan de släpper varandra med ett smackande ljud.

Till sist lägger vi oss på rygg och bara runkar var och en för sig. Jag hör hur de andra suckar och stönar. Marcus pungkulor har förflyttat sig nästan till ovansidan av kuken. Plötsligt börjar Marcus andas häftigare och runktakten ökar för att helt plötsligt avstanna och han sprutar det längsta jag någonsin sett raktupp och träffar tältduken med tre snabba sprut, han fortsätter med fem, sex sprut till fast inte lika högt.

Daniels kuk börjar svälla till rejält och man ser en vit droppe börjar tränga upp ur kuken. Straxt därpå sprutar det ut sperma som en lång ihållande pisstråle som landar på hans mage. Den efterföljs av några snabba vattniga sprut som stänker omkring överallt då förhuden flyger upp och ned.

Ungefär samtidigt skjuter jag iväg ett skott där det första träffar mig i ansiktet och några till över bröstet.

Vi ligger där och flämtar en stund innan vi går ut i månskenet med svajjande halvstånd och ner till det varma vattnet för att tvätta av oss.

Vi sov gott den natten och vad som hände på morgonen får bli en annan historia...
 
Toppen