Tända på gravida ?

heimat

Medlem
Kön
Man
Tycker det är enormt sexigt med en gravid kropp. UNderbart att se på.
Gäller dock inte alla gravida är dom fööör stora tänder det mej icke.

Glömde skriva en sak... har tom några par gravid string som är använda jag brukar runka i :)
 
Last edited by a moderator:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
De har träffat
Inklusive mamman till mina barn
Har blivit om möjligt ännu vildare som gravida...
Hett

Fast det är m å n g a år sen nu..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jodå jag tänder på det gillar gravid porr.
När jag var yngre var ofta min runk fantasi någon av mina kvinnliga arbetskolleger som var gravida. Har haft sex med en gravid kvinna vi hade det ofta pappan till barnet lämnade henne när han fick reda på att hon var gravid.
Hade varit min flickvän innan och bästa vän till min lillasyster, så hon sökte tröst pratade med min syster och grät i min famn. Vet inte om det är så för många gravida kvinnor men hon ville ha sex oftare och längre än när vi var tillsammans när hon inte var gravid.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jodå jag tänder på det gillar gravid porr.
När jag var yngre var ofta min runk fantasi någon av mina kvinnliga arbetskolleger som var gravida. Har haft sex med en gravid kvinna vi hade det ofta pappan till barnet lämnade henne när han fick reda på att hon var gravid.
Hade varit min flickvän innan och bästa vän till min lillasyster, så hon sökte tröst pratade med min syster och grät i min famn. Vet inte om det är så för många gravida kvinnor men hon ville ha sex oftare och längre än när vi var tillsammans när hon inte var gravid.

När min sambo vart gravid har hennes sexlust ökat markant alla tre gånger. Senast blev hon besatt av min tunga och mina fingrar i hennes rumpa. Det gick så långt att hon började älska (och fortfarande älskar) analsex. Nästan alltid vill hon värma upp med sin wand mot klittan och min tunga så långt upp som det bara går i analen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Den kvinnan och jag är inte tillsammans längre hon är numera gift och har två barn till med mannen. Vi är fortfarande vänner även om vi inte har så mycket kontakt.
 
Toppen