Tänder du på Sloppy seconds?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Är upphetsande men nog bara en fantasi, kommer nog aldrig hända på riktigt.
Först måste ju mannnen gå med på det sedan frun nej. Kanske i en trekant men inte annars.

male62

Aktiv medlem
Är det någon som har tips på filmer om detta? I synnerhet när man får se någon köra in sin kuk i en nyknullad fitta full med sperma! Har hittat ett fåtal bara. Gillar att runka till det och fantisera om att jag är den sista att få knulla på kvinnan, vars fitta är alldeles svullen och full av sperma.

Dalslandstjuren

Ny medlem
Kön
Man

sharefor6

Medlem
Varför skulle man ha något emot det? Då är ju tjejen välsmord. Behöver inte använda glidmedel. Enda undantaget skulle väl vara, att mäns smak på sperman kan vara helt olika, beroende på, vad man har ätit innan. Ett känt faktum är ju, att sparris ger en mycket speciell smak på sperman. Allt det där får betydelse först, om du vill slicka kvinnans fitta förstås.
Har inte provat att slicka henne när hon är nyknullad, men nästa gång kanske.

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Det är en skön känsla att knulla där en annan kille sprutat i fittan före.
Hade förmånen att ha sex med en kollega och hennes man under en period för några år sedan. Jag och mannen turades om att spruta i henne först och sen knullade vi med vår sperma i henne. Alla tre uppskattade det mycket.

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hade förmånen att ha sex med en kollega och hennes man under en period för några år sedan. Jag och mannen turades om att spruta i henne först och sen knullade vi med vår sperma i henne. Alla tre uppskattade det mycket.
Vilka lyllosar

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Man får nog se detta som en dröm. För den lär nog inte slå in. O då tänker jag på att vara killen undetst av ett par som knullar, och han fyller hennes fitta som hon senddan smått trycker ut i min mun. Eller så- knulla efter en annan killes tömning i henne

D

Deleted member 73515

Gäst
Rann det sperma ur henne ut på din/era kukar? Berätta gärna mer! Ville de inte fortsätta?

Toppen