Mysnalle77
Medlem
- Ålder
- 47
- Kön
- Man
Altså. Jag vill så gärna testa.Rann det sperma ur henne ut på din/era kukar? Berätta gärna mer! Ville de inte fortsätta?
Altså. Jag vill så gärna testa.Rann det sperma ur henne ut på din/era kukar? Berätta gärna mer! Ville de inte fortsätta?
Ligger gärna 69 med henne och slickar när han knullar henne.Vill jag med testa. En annan grej är att ligga 69 med en tjej medans killen knullar henne, o tillslut drar han sig ur henne och sprutar på henne eller i henne o hon sätter sig över min mun o det rinner ut ur henne o jag slickar.
Det låter fett upphetsande och hoppas att den dagen kan komma man får utöva dess fantasi.Ligger gärna 69 med henne och slickar när han knullar henne.
Tyvärr så hittar jag inte så många sådana scener på nätet.Det låter fett upphetsande och hoppas att den dagen kan komma man får utöva dess fantasi.
Vilken lyckost. Det skulle jag mer än gärna vilja testa. Jag skulle gärna vilja låta henne sitta över mig i en 69a och se när killen tömmer sig i henne och jag ligger under och slickar henneI tonåren blev det knull i kompisens sperma och tvärs om några gånger när vi raggat hem någon tjej från discot. Skulle mer än gärna uppleva det igen på ålderns höst.
Mmm, det skulle också vara en upplevelse, riktigt se på nära håll när den andre killen sprutar i hennes tajta fittaVilken lyckost. Det skulle jag mer än gärna vilja testa. Jag skulle gärna vilja låta henne sitta över mig i en 69a och se när killen tömmer sig i henne och jag ligger under och slickar henne
Vill knulla en rumpa på en man som samtidigt knullar min fru.
Så härligt att känna en annan mans sats i hennes fitta...Jag älskar att vara nummer 2
Min sambo och jag har haft flertalet trekanter samt att hon träffat män själv och sen kommit hem fylld.
Jag kommer så snabbt vid en sloppy second ...
Sen att få slicka är ännu bättre
Det är super porrigt man måste dock dyrka sperma och älska det så mycket jag har varit med om det jag kollade på när ett helt gäng knullade och sprutade ner en ung lättsam tjej rejält vi var så många att några började spruta i ett glas och när alla gått tog jag över och vi delade på glaset sperma kysstes och knullade som djurHar träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt)
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...
Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Härligt...En sak jag gärna hade testat vore att bröstknulla med en annan killes nysprutade sperma som glidmedel.
Är den andre killen kvar i rummet?En sak jag gärna hade testat vore att bröstknulla med en annan killes nysprutade sperma som glidmedel.
Nä, han hade just åkt därifrån...Fick du se henne bli påsatt först?
Jag vill ju gärna se när han sprutar över hennes bröst först, så han får såklart stanna och kolla han också.Är den andre killen kvar i rummet?