Tänder du på Sloppy seconds?

Joxjox

Välbekant medlem
Blev lite bus igår på jobbet då mannen o hans polare kom dit. Han hade länge tjatat om att få knulla mig i en annan mans sats o så blev de.
Min fitta var välfylld och de smaskade när mannen körde sin grova kuk i mig precis efter hans polare kommit i mig.

cocos67

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev lite bus igår på jobbet då mannen o hans polare kom dit. Han hade länge tjatat om att få knulla mig i en annan mans sats o så blev de.
Min fitta var välfylld och de smaskade när mannen körde sin grova kuk i mig precis efter hans polare kommit i mig.
Sen en noggrann cumcleaning efteråt! Den kan jag hjälpa till med!

sharefor6

Medlem
Nästa gång ska jag prova att slicka lite först.

male62

Aktiv medlem
En av mina största fantasier och drömmar, att få köra in min kuk i en nyknullad fitta där någon annan man precis har sprutat in sin sats i den. Frågan är hur länge jag kan hålla mig då innan jag också sprutar min sats i samma fatta. Men jag är inte så sugen på att slicka rent efteråt.

sharefor6

Medlem
En av mina största fantasier och drömmar, att få köra in min kuk i en nyknullad fitta där någon annan man precis har sprutat in sin sats i den. Frågan är hur länge jag kan hålla mig då innan jag också sprutar min sats i samma fatta. Men jag är inte så sugen på att slicka rent efteråt.
Det krävs en hel del självbehärskning för att inte
spruta direkt, jag har väl klarat max fem minuter.

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag tänker att det har med männens ofta vikande sexlust efter man fått orgasm. Man vill vara med så länge som möjligt.
Själv tänder jag inte på att spruta i ansiktet på någon, då jag känner det som förnedrande mot tjejen/killen.
Jag tycker inte alls att sperma i ansiktet skulle vara förnedrande. Jag gillar det. Porrigt, ja visst men inte förnedrande i sig. (Ursäkta OT)

sharefor6

Medlem
Jag tycker inte alls att sperma i ansiktet skulle vara förnedrande. Jag gillar det. Porrigt, ja visst men inte förnedrande i sig. (Ursäkta OT)
Inte alls förnedrande. Är gärna kladdig i ansiktet av safter från fitta, fantiserar ofta om
att det är sperma från en annan man som just sprutat i henne.

sharefor6

Medlem
Jag älskar att vara nummer 2 :p
Min sambo och jag har haft flertalet trekanter samt att hon träffat män själv och sen kommit hem fylld.
Jag kommer så snabbt vid en sloppy second ...
Sen att få slicka är ännu bättre
Är det någon som har tips på filmer om detta? I synnerhet när man får se någon köra in sin kuk i en nyknullad fitta full med sperma! Har hittat ett fåtal bara. Gillar att runka till det och fantisera om att jag är den sista att få knulla på kvinnan, vars fitta är alldeles svullen och full av sperma.
Har lagt ganska många internettimmar på detta, finns en del men får gärna
tips på mer.

Hyposeed

Medlem
Mannen o jag hade trekant för ett tag sen. Den andre mannen la sin sats i mig så min man sen kunde glida i den. Han har längtat efter de länge o nu hände det. Han spruta på en minut. Suttit och runkat när vi knullade.
Har ganska säkert knullat i annan man sperma ett par gånger utan att veta om det vid tillfället. Inte så kul då men upphetsande tanke efteråt. Sprutat en tjej över hela ansiktet en gång, ganska upphetsande. Annars vanligast i och bredvid munnen. Sprutat på de flesta ställen för övrigt :D
Tjejen fick två satser i sig mer eller mindre frivilligt direkt efter varandra en gång när hon var yngre har hon berättat. Upphetsande att höra om. Hade gärna varit med.

Toppen