Antar att tråden är öppen både för girls and guys.
Personligen tänder inte på varken uniformer eller makt / pengar. Min egen åsikt, e att det e nog mer en kvinnlig fetish. Kanske för att det får många tjejer att känna sig trygga i sin egen motsats - starka, smutsiga o skäggiga karlar.

O det är ju bra...
Men okej, jag gillar verkligen tjejer i kjol. Porrigast är kort kjol, men sexigast är nog en längre, svart åtsmitande kjol. Så att man både anar hennes ben och former, och *vet* att dom finns där, men ändå inte riiiiiktigt kan se.. goooodis
Mest skit i kläderna, den riktiga sexigheten sitter i personen anser jag. Jag tänder på en viss attityd, hur hon är som person. Både lite kaxig och ömtålig på en gång, retsamt bångstyrig. Inte mopsig (avtändande) bara sådär lagom trygg i sig själv, lyssnande.. Allra bäst (men farligast

är dom man känner en naturlig passion och aggressivitet, när det ibland slår lite gnistor, finns en spänning. Dom som inte finner sig i att bli behandlade hur som helst, som ställer krav, men som vill ha lite hårda tag ibland... Det är sexigt tycker jag.