Tänder på arbetskläder t.e.x blåställ, uniform eller annat

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
...annat!

Makt[:0];)

Får hålla med där, en kvinna i cheftspossition, eller en dominant kvinna som är lite stärng:oops:
Men tjejer i blåställ är sexigt, men även tjejer i tex sköterskeuniform (riktig variant i bomull) just nu kommer jag inte på fler[:cool:] men kvinor i uniform är sexigt:p[:cool:]
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Som jag har skrivit i ett par andra trådar så tänder jag till lite på killar i bläställ. Helst ska de vara smutsiga och skäggiga också :D

Brandmän är väl inte heller helt fel :p

Kostym killar, visst snyggt, men inget jag tittar extra på bara för det.............
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Antar att tråden är öppen både för girls and guys.

Personligen tänder inte på varken uniformer eller makt / pengar. Min egen åsikt, e att det e nog mer en kvinnlig fetish. Kanske för att det får många tjejer att känna sig trygga i sin egen motsats - starka, smutsiga o skäggiga karlar. :) O det är ju bra...

Men okej, jag gillar verkligen tjejer i kjol. Porrigast är kort kjol, men sexigast är nog en längre, svart åtsmitande kjol. Så att man både anar hennes ben och former, och *vet* att dom finns där, men ändå inte riiiiiktigt kan se.. goooodis :p

Mest skit i kläderna, den riktiga sexigheten sitter i personen anser jag. Jag tänder på en viss attityd, hur hon är som person. Både lite kaxig och ömtålig på en gång, retsamt bångstyrig. Inte mopsig (avtändande) bara sådär lagom trygg i sig själv, lyssnande.. Allra bäst (men farligast ;) är dom man känner en naturlig passion och aggressivitet, när det ibland slår lite gnistor, finns en spänning. Dom som inte finner sig i att bli behandlade hur som helst, som ställer krav, men som vill ha lite hårda tag ibland... Det är sexigt tycker jag.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Som jag har skrivit i ett par andra trådar så tänder jag till lite på killar i bläställ. Helst ska de vara smutsiga och skäggiga också :D

Brandmän är väl inte heller helt fel :p

Kostym killar, visst snyggt, men inget jag tittar extra på bara för det.............
Karln i blåställ framför spisen lagandes mat. mmmm min man var expert på det..
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
eftersom jag snickrar en hel del på huset så har jag ofta arbetsklder/blåställ på mig på fritiden. Jag märker att min fru och andra tjejer i min omgivning gillar detta. Det är lite kul att få uppmärksamhet när man klär ner sig.

Själv tycker jag det kan vara sexigt med en tjej i snickarbyxor e l och en tajt t-shirt. tyvärr går tjejer inte klädda så särskilt ofta.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
eftersom jag snickrar en hel del på huset så har jag ofta arbetsklder/blåställ på mig på fritiden. Jag märker att min fru och andra tjejer i min omgivning gillar detta. Det är lite kul att få uppmärksamhet när man klär ner sig.

Själv tycker jag det kan vara sexigt med en tjej i snickarbyxor e l och en tajt t-shirt. tyvärr går tjejer inte klädda så särskilt ofta.

Behöver få lite fixat på huset... kan behöva din hjälp :D
 

hheejjee

Medlem
Kön
Kvinna
Sitter just nu i snickarbyxor...spacklat och fixat

Jag gillar ju brandmän,men en kille i t-shirt och blåkläder är inte fel heller...
Skulle behöva någon som hjälper mig....fast det kanske inte skulle bli så mycket jobbat då;)
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
eftersom jag snickrar en hel del på huset så har jag ofta arbetsklder/blåställ på mig på fritiden. Jag märker att min fru och andra tjejer i min omgivning gillar detta. Det är lite kul att få uppmärksamhet när man klär ner sig.

Själv tycker jag det kan vara sexigt med en tjej i snickarbyxor e l och en tajt t-shirt. tyvärr går tjejer inte klädda så särskilt ofta.

Behöver få lite fixat på huset... kan behöva din hjälp :D

Visst om du hjälper mig iklädd snickarbyxor så. Och kanske en gemensam arbetsbastu efteråt. (Nja kanske inte helt lyckat eftersom vi båda är gifta och min tid räcker knappt till mitt eget hus, men det var ett trevligt förslag och man kan ju alltid drömma lite):cool:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:oops: Inser att jag på senaste tiden fått en fallenhet för att kolla in män "verkstadskläder" eller vad jag ska kalla det...blåbyxor med verktygsbälten, gula reflexjackor osv.........

Fast det jag verkligen dras till är ju om det finns någon personlighet därinunder lagren med kläder!!!
 

greven66

Medlem
Kön
Man
gillar själv tjejer i blåställ.....jobbar inom industri å de finns ett par godingar där...de e det motsägelsefulla som e sexigt...tror jag.....bylsiga hängselbyxor eller overall...(även "civila" hängselbyxor e sexigt på rätt tjej).....:)
 
Toppen